Zoeken Vraag het forum

Twee keer ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jo

hallo,

ik ben de 16e ongesteld geworden en dit hield aan tot de 21e. De duur is normaal voor mij, maar het was een vrij ‘lichte’ menstruatie. Het bloedverlies was matig en ik heb alleen de eerste dag paracetamol geslikt tegen de kramp voor de rest was deze ook matig. Ik ben daarna 1 à 2 dagen ‘schoon’ geweest en toen kreeg ik elke dag ‘aparte’ uitscheiding. Bruin/oranje van kleur, dit was geen oud bloed. Op de 28e (gister) werd ik opeens hevig ongesteld tijdens seks. Mijn vriend en ik zaten allebei raar te kijken want ik was het net geweest.

ik heb op de 10e een morning after pil geslikt na onveilige seks. Ik heb dit al eens eerder gedaan (jaar geleden) van hetzelfde merk en toen heeft het mijn cyclus niet beïnvloedt.

Mijn vraag: is de MA pil de reden dat ik 2 keer ongesteld ben? Of kan het aan iets anders liggen?

2 reacties
    Reageren
    Jo

Toevoeging: Ik ben 19 jaar en heb een vrij onregelmatige cyclus. Ik ben bekend met het ‘overslaan’ van menstruaties maar ben het nog nooit 2x in een maand geweest. Daarnaast heb ik nog nooit de pil geslikt, alleen 2x een MA pil.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan zeker van de MAP zijn.

Reageren
Reageer op: Twee keer ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.