- Anoniem30 september 2015 om 23:50
hoi!
ik ben een beetje bang op dit moment,
ik ben precies een maand en een week ongesteld geweest maar had geen pil meer (was vergeten te halen) dus ik besloot om t even een maandje zo te laten en daarna weer te beginnen! maar nu heb ik anderhalve week geleden seks gehad, (wel met condoom) alleen ben in nu dus al een week en 4 dagen te laat ongesteld…
hoe groot is de kans dat ik zwanger ben??..5 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2015 om 08:58[quote]ik ben precies een maand en een week ongesteld geweest[/quote]Aan een stuk ongesteld geweest of bedoel je een maand en een week geleden?
Je bent nog niet opnieuw met de pil gestart?
Hoe oud ben je?[quote]ben in nu dus al een week en 4 dagen te laat ongesteld…[/quote]ben je wel ongesteld of bedoeld je dat 1 week en 4 dagen overtijd bent?
ReagerenAnoniem1 oktober 2015 om 09:06sorry verkeerd getypt maand en een week geleden ongesteld geweest!
Reageren
ik ben 1 week en 4 dagen overtijd (nee ik ben nog niet begonnen met de pil weer omdat ik daarmee dus weer wilde beginnen na dat ik ongesteld was geweest, ik ben bijna 19..John (moderator)
1 oktober 2015 om 10:03Omdat je met de pil bent gestopt, kan de menstruatiecyclus wat ontregeld zijn. Je zou een zwangerschapstest kunnen doen om erachter te komen of je zwanger bent of niet.
Reageren
Je zou ook eerder dan op de eerste dag van de menstruatie met de pil kunnen starten. Je moet er dan dan wel rekening mee houden, dat de pil de eerste 14 dagen niet betrouwbaar is.Anoniem1 oktober 2015 om 18:41bedankt voor je reactie, wanneer is de test het meest betrouwbaar? en zit er nog een verschil tussen de goedkope en de gigantische dure??
ReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2015 om 19:11Je kunt een gewone test van bijvoorbeeld het kruidvat gebruiken of de etos
Reageren
Testen kun je 2-5 – 3 weken na de seks