Zoeken Vraag het forum

Lichte bloedingen door de pil heen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik zit aan de pil en ik ben een paar keer de pil vergeten te slikken in de eerste week en heb toch seks gehad.
    de laatste tijd heb ik soms last van koppijn, ik ben soms misselijk, heel vaak moe, ik heb het soms warm en koud tegelijk en laatste week had ik een paar dagen pijnlijke borsten.
    Ik dacht eerst dat ik zwanger was maar volgens de testjes was ik het niet. Nou heb ik de laatste 3 dagen lichte bloedverlies terwijl het niet mijn stopweek is en maak ik me zorgen.
    Hebben nog meer mensen hier last van?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je in de eerste week pillen vergeet is er wel een kans op zwangerschap.
    Ik welke week van die strip ben je nu?

Reageren
    Anoniem

In de derde week zit ik nu

Reageren
    John (moderator)

Zwangerschapsverschijnselen kun je dan nog niet hebben en de testen heb je veel te vroeg gedaan. Wacht even de stopweek af. Als de bloeding dan uitblijft, kun je een zwangerschapstest doen.

Reageren
    Anoniem

Het probleem is dus dat ik in de strip daarvoor ook een paar keer de pil ben vergeten. Maar deze week kreeg ik pas lichte bloedingen

Reageren
    John (moderator)

Er zit toch niet anders op dan even de stopweek af te wachten.

Reageren
    Anoniem

Ik ben net naar de dokter geweest, en ze zei dat dat komt omdat mijn hormonen op hol slaan omdat ik een paar keer de pil ben vergeten

Reageren
    John (moderator)

Dat zou ook kunnen…

Reageren
    Veerle1995

Vroeger vergat ik ook regelmatig mijn pil te nemen, maar heb daarna mijn gsm ingesteld dat ik elke morgen een herinnering krijg zodat ik het niet meer vergeet. Misschien een goede tip voor jou…
    Succes verder.

Reageren
Reageer op: Lichte bloedingen door de pil heen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.