- Anoniem28 september 2015 om 13:51
Hallo,
Ik zit aan de pil en ik ben een paar keer de pil vergeten te slikken in de eerste week en heb toch seks gehad.
de laatste tijd heb ik soms last van koppijn, ik ben soms misselijk, heel vaak moe, ik heb het soms warm en koud tegelijk en laatste week had ik een paar dagen pijnlijke borsten.
Ik dacht eerst dat ik zwanger was maar volgens de testjes was ik het niet. Nou heb ik de laatste 3 dagen lichte bloedverlies terwijl het niet mijn stopweek is en maak ik me zorgen.
Hebben nog meer mensen hier last van?8 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 september 2015 om 15:36Als je in de eerste week pillen vergeet is er wel een kans op zwangerschap.
Reageren
Ik welke week van die strip ben je nu?Anoniem28 september 2015 om 20:16In de derde week zit ik nu
ReagerenJohn (moderator)
28 september 2015 om 21:05Zwangerschapsverschijnselen kun je dan nog niet hebben en de testen heb je veel te vroeg gedaan. Wacht even de stopweek af. Als de bloeding dan uitblijft, kun je een zwangerschapstest doen.
ReagerenAnoniem29 september 2015 om 07:21Het probleem is dus dat ik in de strip daarvoor ook een paar keer de pil ben vergeten. Maar deze week kreeg ik pas lichte bloedingen
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2015 om 08:45Er zit toch niet anders op dan even de stopweek af te wachten.
ReagerenAnoniem29 september 2015 om 08:56Ik ben net naar de dokter geweest, en ze zei dat dat komt omdat mijn hormonen op hol slaan omdat ik een paar keer de pil ben vergeten
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2015 om 09:24Dat zou ook kunnen…
ReagerenVeerle199530 september 2015 om 21:17Vroeger vergat ik ook regelmatig mijn pil te nemen, maar heb daarna mijn gsm ingesteld dat ik elke morgen een herinnering krijg zodat ik het niet meer vergeet. Misschien een goede tip voor jou…
Reageren
Succes verder.