- Anoniem14 september 2015 om 16:55
Hoihoi!
Ik zit aan de pil en ik ben deze stopweek maar 1 dag ongesteld geweest, eigenlijk maar een avond en de volgende dag zo weinig… De kleur is ook bruin ipv rood en meer slijmerig dan echt bloed.
Ik heb wel een aantal dagen doorgeslikt, en alleen vorige week seks gehad met condoom waarbij mijn vriend (denk ik) niet is klaar gekomen.
Ik dacht ik vraag het maar voor de zekerheid! ps ik ben 16Alvast bedankt!
15 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 september 2015 om 17:01Je menstruaties hoeve niet altijd hetzelfde te zijn. Daar kan wel eens wat verschil in zitten.
ReagerenAnoniem14 september 2015 om 17:08Dus het betekend niet gelijk dat er iets mis is of dat ik zwanger e.d. Ben?
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2015 om 17:46Er hoeft niet perse iets mis te zijn…..
als je de pil altijd op tijd neemt en er geen vergeet en je vriend ook nog eens een condoom gebruikt die niet stuk is gegaan en je vriend dan ook nog niet eens klaarkomt, lijkt het me toch heel erg moeilijk om zwanger te raken.
ReagerenMiep21 november 2016 om 22:27Hoi
Reageren
Ik ben vorige week gestart met mijn stopweek, maar ik ben maar een halve dag ongesteld geweest. Nouja, meer bruin bloed en een keer heel helder rood. Kan dit iets betekenen?John (moderator)
22 november 2016 om 00:39Het hoeft niets te betekenen. Het kan wel eens voor komen dat een menstruatie minder is dan je gewend bent.
ReagerenAnoniem2216 november 2017 om 12:56Hallo,
Ik ben vorige week een halve dag ongesteld geweest. Maar in mijn laatste week dat ik mijn pil nam ben ik deze 2 keer vergeten nemen en heb die ochtend dan onbeschermd seks gehad met mijn vriend. Ben 22 jaar.
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2017 om 13:04Je hebt niet meteen een stopweek ingelast na de vergeten pillen of bent zonder stopweek doorgegaan met de nieuwe strip? Dan zou er kans kunnen zijn op een zwangerschap.
ReagerenAnoniem2216 november 2017 om 13:27Na de vergeten pillen heb ik wel een stopweek ingelast en dan die halve dag ongesteld geweest.
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2017 om 13:32Je stopweek is nu weer om?
ReagerenAnoniem2216 november 2017 om 13:46Mijn stopweek was 2 weken geleden en vorige week moest ik mijn maandstonden krijgen maar heb ze dan maar een halve dag gehad.
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2017 om 13:51Ergens klopt er iets niet. Als je stopweek 2 weken geleden was, had je toen ook je menstruatie moeten krijgen, want die krijg je in de stopweek…
ReagerenAnoniem2216 november 2017 om 21:08Wel, dan heb ik een heel raar lichaam want in de week dat ik stop met mijn pil dan moet ik 7 dagen wachten eer ik mijn maandstonden krijg.
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2017 om 21:15Dat hoeft niet te betekenen dat je een raar lichaam hebt, maar dat je misschien een andere pil nodig hebt. Ga met die klacht naar de huisarts
Reageren….14 januari 2019 om 16:34Ik heb nog nooit seks gehad en heb nu maar een halve dag mijn maandstonden.
Kan het dat ik dan zwanger ben
Reageren