Zoeken Vraag het forum

1 dag ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Patricia de Jonge

Hoi ik ben 25 en heb al 5 jaar een vaste vriend ik neem de pil al sinds mijn 16de, ik ben altijd erg regelmatig en tijdens mijn regels bloed ik altijd best hevig. Ik vergeet mijn pil zelfde of nooit. Nu ben ik in mijn pil vrije week en ik heb mijn regels maar 1 dag een klein beetje gehad. Wat moet ik nu doen? Oh ja ik ben in het begin van de maand naar de gynecoloog geweest voor een uitstrijke en alles was gezond.
    Kan ik zwanger zijn?? Ik wil weten hoe dit komt en niet nog een maand wachten tot mijn volgende ongesteldheid.

Wil er iemand antwoorden? Ik weet niet hoe je op een forum ziet wie antwoord op mijn bericht….

Groetjes

1 reactie
    Reageren
    Hanna

Hallo Patricia,

Je vergeet je pil zelden of nooit… Je slikt dus niet elke dag? Ja, dan kun je zwanger zijn. De pil moet je echt gebruiken zoals in de bijsluiter vermeld staat. Weet je, doe even een testje, dan weet je het zo. Maar je kunt ook minder ongesteld zijn door invloed van hormonen.

Groetjes, Hanna

Reageren
Reageer op: 1 dag ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.