Zoeken Vraag het forum

al bijna 3 weken ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jolanda soer

hoi ik ben in februari bevallen via een keizersnee van een gezonde dochter.nu is mijn menstruatie weer opgang gekomen de eerste keer in juni die verliep normaal maar nu ben ik al sinds 27 juli ongesteld en dat ben ik niet gewend van me zelf.voor de zwangerschap had ik een regelmatige menstruatie.
    het is helder rood bloed en ook elke dag.
    en moet mij geregeld verschonen.

weet iemand wat ik er aan kan doen?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je vloeit nu dus al 14 dagen. Ik raad je aan om toch even naar je huisarts of de gynaecoloog te gaan. 14 Dagen is te lang. Je kunt daar ook klachten van krijgen. Je zou namelijk bloedarmoede kunnen krijgen.

Reageren
    jolanda soer

oke bedankt voor je reactie tandor.

Reageren
    Rita

Ik ben 49 jaar en ben nu al 3 weken ongesteld met lichte buikpijn .

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen overgangsklachten zijn. Ga wel even naar de huisarts met de klachten

Reageren
    Anoniem

Hoi Rita. Ik lees net dat je bijna 3 weken ongesteld bent. Misschien is het ondertussen al wel gestopt? Je kan best een afspraak maken met je gyneacoloog. Maar zou me nu niet al teveel zorgen maken ook niet. Ik zie dat je 49 jaar bent,en ik heb dat ook gehad,toeval of niet,maar bij mij was het ook een maand vóór ik 49 werd! Ik heb toen 18 dagen gebloed,precies een varken dat geslacht werd! Waarschijnlijk ben je in de premenopauze en dan slagen je hormonen compleet op hol! Bij mij was het al enkele jaren bezig want had zelfs al 2x gehad dat ze gewoon 7 maanden níet doorkwamen! Ben nu ín de menopauze en heb ze nu bijna 2 jaar niet meer en plots kreeg ik te horen in september dat mijn baarmoederslijmvlies verdikt is en dat dat niet normaal is, 4 dagen geleden plots terug menstruatie én eisprong he! Kan je je voorstellen? 51 jaar en plots terug ongesteld!! Biopsie was normaal maar moet nu toch in januari geopereerd worden om te kijken wat er gaande is. Enfin,zal blij zijn dat t achter de rug is!

Reageren
Reageer op: al bijna 3 weken ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.