- Anoniem22 februari 2015 om 12:36
Hoi,
Ik ben 18 jaar en al een tijdje ongesteld. Dit ben ik wel heel onregelmatig. Nu ben ik al 3 weken achter elkaar ongesteld. Eerst leek het op te houden, maar daarna begon het weer erger te worden. Ik ben overigens nog niet aan de pil, zou het hiermee te maken kunnen hebben? Weet iemand wat dit kan zijn?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 februari 2015 om 15:20Het ligt er niet aan dat je niet aan de pil bent.
Maar 3 weken is wel lang. Ga naar je huisarts.
Reageren
Als je de pil gaat gebruiken reguleer je natuurlijk el je menstruaties.Anoniempje29 mei 2018 om 18:33hoi ik ben al meer dan 3 weken ongesteld en ik slik wel de pil, was laatst naar de dokter geweest en had het zelfde gezegt toen heb ik een sterkere pil gekregen , maar het is nu onderhand al verder en slik de pil Nogsteeds maar ben ook nkg steeds ongesteld.. en ben bang dat t iets ergs is of dat ik zwanger ben
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2018 om 18:36ben je pas met de pil begonnen of slik je de pil al langer?
ReagerenAnoniempje29 mei 2018 om 19:17ik slik de pil al lang
ReagerenCatootje29 mei 2018 om 19:40Gebruik van de pil onderdrukt je eisprong, bevordert oestrogeendominantie, kan zorgen voor een verhoogd cortisol en zorgt ervoor dat je lichaam tekorten krijgt aan diverse vitaminen en mineralen, waaronder zink, vitamine B en magnesium. Op de kortere of langere termijn kan dit klachten van allerlei aard geven.
ReagerenJohn (moderator)
30 mei 2018 om 00:38Wacht dan eerst even de stopweek af . Als de klachten daarna blijven aanhouden, ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog.
Reageren