- Anoniem12 december 2014 om 16:54
Hallo,
Ik zit nu in mijn stopweek,
Maar ik weet nu niet meer of ik hem nou zondag of maandag moet slikken de eerste pil. Ik weet ook niet meer wanneer ik hem voor het laatst heb geslikt.
Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon beginnen met slikken op maandag?8 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 december 2014 om 17:15Als je dat niet weet zou ik dat maar niet doen. Een stopweek mag niet langer duren dan 7 pilvrije dagen. Korter is geen probleem. Staan er gaan dagen op de strip?
ReagerenAnoniem12 december 2014 om 19:02Jawel maar ik weet niet meer wanneer ik ben begonnen en weet nu dus ook niet meer wanneer ik op welke dag een nieuwe pil moet innemen
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2014 om 19:40Dat is niet zo handig natuurlijk. Die dagen staan er dus niet voor niets op. De volgende keer even op letten.
Reageren
Is je menstruatie nu al weer voorbij? Hoelang menstrueer je nu al?Anoniem12 december 2014 om 20:01Ik menstrueer vanaf woensdag en is denk ik bijna voorbij,
Reageren
Wat kan ik het beste doen?John (moderator)
12 december 2014 om 22:35Misschien is het dan verstandig om vandaag of morgen met de pil weer te starten.
Je moet er rekening mee houden, dat de pil niet betrouwbaar is de eerste 7 dagen, als je er te laat mee zou beginnen.
ReagerenAnoniem13 december 2014 om 08:51Wanneer ben ik den weer beschermd?
ReagerenAnoniem13 december 2014 om 09:02En kan ik dan gewoon normaal de strip afmaken met gewoon een stopweek toch?
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2014 om 09:58Als je binnen 7 dagen weer begint ben je gewoon weer vanaf de eerste pil beschermd. Daarom stelde ik voor om vandaag dan ook weer te beginnen.
Reageren
Je kunt die strip gewoon afmaken met op het einde weer een stopweek.