- Anoniem28 oktober 2014 om 21:12
Hallo,
Ik ben een meisje van 16 en ben nog niet aan de pil maar elke keer als ik seks heb gebruik ik altijd een condoom. En die gaan we dan elke keer gaan vullen met water en testen op gaatjes, wij doen dat dus elke keer en wij hebben nog nooit een gat gevonden. Maar ik heb nu al 2 maanden mijn regels niet meer gehad terwijl ik altijd zeker elke maand zeker mijn regels krijg, dus vind dit echt raar dat ik ze nog altijd niet heb gehad.. Weet iemand hoe dit komt en of ik eventueel zwanger zou kunnen zijn of toch niet?
Bedankt.
Groetjes4 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2014 om 22:04Of je zwanger zou kunnen zijn weet ik natuurlijk ook niet. Maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk als jullie iedere keer een condoom gebruiken.
Het niet zo vreemd gezien je leeftijd dat er zo nu en dan veranderingen zijn in je menstruatie. De eerste jaren kan dat heel goed voor komen.
ReagerenAnoniem28 oktober 2014 om 22:13Oke bedankt ik heb toch wel al 4-5 jaar mijn menstruatie dus weet t niet zo goed..
ReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2014 om 23:45Je hebt natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om bij je huisarts langs te gaan en het met hem/haar te bespreken.
Als je twijfelt of je niet toch zwanger zou kunnen zijn kun je natuurlijk een zwangerschapstest doen.
ReagerenAnoniem29 oktober 2014 om 02:05Bedankt.
Reageren