- Anoniem21 mei 2014 om 10:44
Hallo
Even in het kort mijn verhaal
15 maart heb ik sex gehad.. mijn toenmalige vriend is niet klaar gekomen. Wel sex zonder condoom. 12 april voor de zekerheid een test gedaan negatief. 15 april werd ik ongesteld.. 20 april weer sex gehad begonnen zonder condoom uiteindelijk toch een condoom gebruikt ook hier is hij niet klaargekomen. Nu vandaag nog steeds niet ongesteld vandaag wel een test gedaan en wederom negatief.. wie kan mij duidelijkheid geven9 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 mei 2014 om 11:26Je hebt natuurlijk wel wat risico’s genomen die tot een zwangerschap kunnen leiden. Het is mogelijk dat er niets aan de hand is en je menstruatie later komt. Een zwangerschap is echter ook niet uitgesloten. Het kan zijn dat je HCG nog niet hoog genoeg is voor een DHZ test.
Reageren
Je kunt naar je huisarts gaan en een bloedtest laten doen, of nog een week wachten en als dan de menstruatie nog steeds uitblijft zelf opnieuw een test doen.Anoniem21 mei 2014 om 12:51Ja ik ben me bewust van de risico’s die ik heb genomen. Maar uit verschillende site’s over eisprong en zwanger worden begrijp ik dat je de kans om zwanger te worden erg klein zo vlak voor en na je menstruatie
ReagerenJohn (moderator)
21 mei 2014 om 16:05De kans is inderdaad kleiner dan wanneer je rond je eisprong onbeschermde seks zou hebben gehad.
ReagerenAnoniem22 mei 2014 om 02:14Maar de kans is wel reëel dat ik zwanger zou kunne zijn of dit te verwaarlozen… zit nu al de hele dag in de stress.. en nu vanacht ook gal overgeven. . Of zou dit van de stress kunnen zijn aangezien ik tot afgelopen dinsdag nog nergens last van had.. ik heb zoiezo ook al een afspraak met huisarts gemaakt
ReagerenJohn (moderator)
22 mei 2014 om 07:42Het is niet uit te sluiten. Maar de kans is inderdaad erg klein.
ReagerenAnoniem22 mei 2014 om 08:38Bedankt voor de snelle reactie dat waardeer ik echt…
Reageren
ben vanmorgen bij de huisartsg geweest alles verteld hij zei dat je waardes na twee weken al omhoog gaan en dat als ik gister een test heb gedaan die negatief was. Ik me eigen eigenlijk geen zorgen hoeft te maken. Omdat ik voor het laast 20 april.sex heb gehad en daarna niet meer.Hij heeft me wel voor mijn gemoedstoestand bloed prikken dus vanmiddag of morgenochtend de uitslagJohn (moderator)
22 mei 2014 om 08:52Even afwachten dan maar. Laat even weten als je de uitslag hebt.
ReagerenAnoniem22 mei 2014 om 13:52Uitslag is binnen ben NIET zwanger… ben nog nooit zo opgelucht geweest… bedankt voor alle reacties.
ReagerenJohn (moderator)
22 mei 2014 om 14:04Die zorg ben je in ieder geval kwijt. 😉
Reageren