- Anoniem29 december 2013 om 10:54
Hallo hallo,
Ik heb nu al 2 maanden een beetje een rare menstruatie,vorige maand wel ongesteld geweest maar 2 dagen later dan normaal. Nu moet ik weer menstrueren maar heb wel die vervelende klachten zoals buikkramp,vocht vasthouden zoals dat ik altijd heb nu een heel licht bloed verlies. Ik heb zelfs 3 zwangerschaps testen gedaan alle 3 negatief. Al is er een kleine kans op zwangerschap want gebruik netjes de pil maar toch die testen gedaan. Ik loop ook al wel 2 maanden met buikklachten zoals winderigheid,opgeblazen buik ontlasting is niet helemaal top. Loop hiervoor bij de internist die hebben nog niet veel gevonden. Ik merk wel dat ik vreselijk onder spanning hierdoor sta. En ik weet wel dat spanning je menstruatie weg kan houden. Zou het komen door die spanning of ook in combinatie met die buikklachten want echt mijn hele lichaam staat op zijn kop door die buikklachten.
3 reactiesReagerenTandor129 december 2013 om 18:28[quote]Ik heb nu al 2 maanden een beetje een rare menstruatie,vorige maand wel ongesteld geweest maar 2 dagen later dan normaal. Nu moet ik weer menstrueren maar heb wel die vervelende klachten zoals buikkramp,vocht vasthouden zoals dat ik altijd heb nu een heel licht bloed verlies.[/quote] Het veranderen van je menstruatie kan dus door het pilgebruik komen. Het is best mogelijk dat je een keer minder bloeding hebt. Ook het 2 dagen later komen is eigenlijk niet zo raar.
Reageren
Hoe lang gebruik je de pil al en hoe oud ben je?Anoniem30 december 2013 om 10:16Ik ben nu 22 jaar gebruik de pil sinds mijn 16de,slik hem nu 6 jaar
ReagerenTandor130 december 2013 om 19:05De klachten die je hebt zijn zoals ik al schreef niet zo heel vreemd. Ook de spanningen kunnen daar invloed op hebben.
Reageren
Als ze langer aanhouden is wellicht goed om toch even naar de huisarts te gaan.