- Anoniem12 januari 2016 om 17:53
Hoi iedereen!
Ik heb een probleempje… Sinds een hele lange tijd slik ik de pil (”microgynon 30”), nu is het probleem als volgt.
Ik ben begonnen aan mijn strip, alle pillen goed geslikt. Behalve in week 3, toen ben ik een pil vergeten (wel binnen 12 uur ingenomen; geen probleem volgens de dokter). Toch heb ik mijn stopweek even overgeslagen en ben ik direct doorgegaan met een nieuwe strip.
Nu zit ik in mijn stopweek en ben ik ongesteld geworden. Alleen maar heel licht, vandaag is mijn eerste dag. Even een vies praatje, maar ik gebruik tampons. Wanneer ik deze eruit haal zijn ze gewoon vies. Maar ga ik naar het toilet en veeg ik de boel af, amper tot geen bloed.
Zwangerschap kan ik uitsluiten, vandaag bij de dokter geweest voor een zwangerschapstest en deze was negatief.Hoe kan dit?! Is het normaal dat er sprake is van weinig bloed door doorslikken?
Ik maak mij enorm zorgen! Advies is welkom!
Gr. van een anoniemmmeisje
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 januari 2016 om 18:59Het zou van het doorslikken kunnen komen. Maar het is ook pas je eerste dag. Kan heel goed dat je menstruatie iets later pas goed op gang komt. Gewoon even rustig afwachten
ReagerenAnoniemmmeisje12 januari 2016 om 21:04Inmiddels heeft het doorgezet, dankjewel voor je reactie!
Reageren