- Anoniem11 november 2018 om 10:29
goedemorgen,
ik slik nu ongeveer sinds 8 maanden de pil, de eerste paar keer ben ik netjes na elke strip gestopt voor een stopweek maar nu slik ik hem wat langer door. Nu heb ik hem 3 maanden doorgeslikt en dat is voor mij net te lang, 5 dagen voor de laatste pil had ik toch al wat bruin bloedverlies. Ik heb de strip wel afgemaakt en ben nu 3 dagen na de laatste pil echt ongesteld geworden. Allemaal niet bijzonder, maar ik vraag me af of je ondanks de pil toch menstruatieklachten kan hebben? Ik ben extreem moe, hoofdpijn, voel me een beetje depressief. Dit had ik ook altijd wel voordat ik met de pil begon rondom mijn menstruatie maar ik dacht eigenlijk dat je dit door de pil niet meer zou hebben?! Kan dit wel of heeft het met iets anders te maken? Ik hoor het graag!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 november 2018 om 14:15uiteraard kun je menstruatieklachten hebben, en helemaal wanneer je de pil doorslikt
ReagerenAnoniem11 november 2018 om 19:23oke, dank voor de reactie!
ReagerenCatootje12 november 2018 om 08:07Pilgebruik onderdrukt je eisprong, bevordert oestrogeendominantie en zorgt voor verliezen aan vitaminen en mineralen. Dit alles kan klachten geven. Klachten die je normaliter voor of tijdens je menstruatie hebt, kan je met de pil gedurende de hele maand hebben.
Reageren