- Music26 januari 2013 om 18:47
Hallo,
25 december 2012 was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. I.v.m oud/nieuw feestdagen moest ik ergens logeren en ben ik vergeten de pil mee te nemen. Dit was niet direct een probleem, want hierop heb ik direct condooms gekocht. Helaas scheurde deze condoom ergens rond 6 januari, hierop heb ik de morning after pil gekocht en een ander merk condooms. Eerst ging dit goed, maar helaas scheurde ook van dit merk weer de condooms, en helaas was mijn vriend al in mij klaargekomen. Ik wilde niet nog een x de morning after pil halen aangezien ik 2 dagen terug al zo’n grote dosis hormonen in mij had gehad. rond 9jan. kwam er een klein beetje bloed uit mij. Dit was maar een piepklein beetje en zette ook niet door. Voorzover ik kon vinden op internet was dit te vroeg voor innestelingsbloed. Het is nu 26 januari en ik ben nog steeds niet ongesteld. Op internet kan ik vinden dat de normale cyclus rond de 28 dagen is. Ik zit nu op 32 dagen. Ik weet niet hoelang mijn cyclus normaal duurt, vanaf wanneer moet ik me echt zorgen gaan maken?
Bedankt voor het lezen.
2 reactiesReagerenjoanne26 januari 2013 om 20:03Dat beetje bloedverlies kan van de morning afterpil komen. Een zwangerschapstest is nu betrouwbaar, dus stop met tobben en haal er eentje morgen (etos op station is open). Sterkte en zeg tegen je vriend dat hij moet oefenen met condooms goed omdoen (of dat hij grotere moet kopen)
ReagerenMusic30 januari 2013 om 09:26Vandaag een test gehaald van de Kruidvat, ik kreeg een negatieve test maar ik ben wel nog steeds niet ongesteld. 🙁 Als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan test ik wel nog een x want er zaten er twee in de verpakking.
Reageren