Zoeken Vraag het forum

Onzekerheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Music

Hallo,

25 december 2012 was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. I.v.m oud/nieuw feestdagen moest ik ergens logeren en ben ik vergeten de pil mee te nemen. Dit was niet direct een probleem, want hierop heb ik direct condooms gekocht. Helaas scheurde deze condoom ergens rond 6 januari, hierop heb ik de morning after pil gekocht en een ander merk condooms. Eerst ging dit goed, maar helaas scheurde ook van dit merk weer de condooms, en helaas was mijn vriend al in mij klaargekomen. Ik wilde niet nog een x de morning after pil halen aangezien ik 2 dagen terug al zo’n grote dosis hormonen in mij had gehad. rond 9jan. kwam er een klein beetje bloed uit mij. Dit was maar een piepklein beetje en zette ook niet door. Voorzover ik kon vinden op internet was dit te vroeg voor innestelingsbloed. Het is nu 26 januari en ik ben nog steeds niet ongesteld. Op internet kan ik vinden dat de normale cyclus rond de 28 dagen is. Ik zit nu op 32 dagen. Ik weet niet hoelang mijn cyclus normaal duurt, vanaf wanneer moet ik me echt zorgen gaan maken?

Bedankt voor het lezen.

2 reacties
    Reageren
    joanne

Dat beetje bloedverlies kan van de morning afterpil komen. Een zwangerschapstest is nu betrouwbaar, dus stop met tobben en haal er eentje morgen (etos op station is open). Sterkte en zeg tegen je vriend dat hij moet oefenen met condooms goed omdoen (of dat hij grotere moet kopen)

Reageren
    Music

Vandaag een test gehaald van de Kruidvat, ik kreeg een negatieve test maar ik ben wel nog steeds niet ongesteld. 🙁 Als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan test ik wel nog een x want er zaten er twee in de verpakking.

Reageren
Reageer op: Onzekerheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.