- Oeps21 juni 2018 om 09:32
Hooi,
omdat ik niet meer ongesteld werd (18jaar) bleef uit ect. Begon ik met de pil om toch extra vrouwelijke hormonen te krijgen (en zo mijn menstruatie op gang proberen te krijgen). Toen had ik nog geen seks.
Nu was er een week (3 weken geleden). Dat ik de pil 1 dag was vergeten. Alsnog had ik hem de volgende dag ingeslikt. En de volgende dat gelijk een morningafterpil genomen.
daarna heb ik mijn strip afgemaakt ( waren nog 2 weken )
toen heb ik een stopweek gehad en ik slik hem weer vanaf deze maandag (stopweek was gewoon 7 dagen)
nu is mijn vraag, kan ik deze week seks hebben zonder condoom? En ben ik nu beschermd of hoe zit het aangezien ik ook de morningafter heb gebruikt..
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juni 2018 om 09:52Ja, je bent weer gewoon door de pil beschermd
ReagerenOps21 juni 2018 om 10:40Ben ik nu ook beschermd omdat ik hem nog 2 weken heb genomen nadat ik de map had en erna nog mijn stopweek had?
Heb er een beetje een zooitje van gemaakt.. en vraag me nu af of het zonder condoom kan
ReagerenJohn (moderator)
21 juni 2018 om 10:49Je bent weer beschermd, omdat je de pilstrip verder hebt afgemaakt een een bloeding in de stopweek hebt gehad, Ik ga er tenminste vanuit die je de bloeding hebt gehad
ReagerenOeps21 juni 2018 om 11:43Na de map heb ik een kleine bloeding gehad. En in de stopweek zeker
ReagerenJohn (moderator)
21 juni 2018 om 12:36Dan is het goed…
Reageren