- Claudia6 augustus 2012 om 13:16
Beste,
Ongeveer 2 weken geleden ben ik ongesteld geweest en ben ik weer aan mijn pilstrip begonnen. Ik slik meestal 2 maanden achter elkaar en houdt dan een stopweek.
Ook ben ik niet afgelopen donderdag en vrijdag, maar die daarvoor naar de dokter geweest voor verkoudheid en misselijkheid. Ik heb die vrijdag bloed moeten laten prikken (voor maagbacterie en gewone algehele testen) en urine ingeleverd (voor zwangerschap testen). De zwangerschap was gelukkig negatief.
Wel heb ik last van iets vitamine D tekort.
Echter nu heb ik vandaag weer lichtbruine afscheiding.
Ik heb afgelopen weekend wel onveilige seks gehad (wel met gebruik van de pil overigens). Ben ik zwanger of wat is dit?Ik heb het nog nooit gehad.
Met vriendelijke groet,
Claudia
4 reactiesReagerenInge6 augustus 2012 om 14:06Hai, als je de pil gebruikt, kan je niet zwanger zijn. Je zou eens kunnen proberen om niet door te slikken maar gewoon 3 weken en dan een stopweek. Het zijn toch hormonen he.
Inge
ReagerenClaudia6 augustus 2012 om 14:29Mooi, dus ik kan deze strip afmaken en dan even stoppen maar een week?
Er is dus niks aan de hand? Toppie!
ReagerenJolet6 augustus 2012 om 14:41Hai, ik denk ook niet dat je zwanger bent hoor.
ReagerenClaudia6 augustus 2012 om 14:55Gelukkig 🙂
Reageren