- flappie8 mei 2012 om 11:47
beste mensen,
ik heb een paar weken terug een behoorlijk blaasontsteking gehad met daar de bij behorende klachten pijn in me buik enzo, ook heb ik daar voor 3 kuurtjes gehad. dan was het even weg en nog geen dag later had ik het weer. nu weet ik zeker dat ik geen blaas ontsteking meer heb maar begint het volgende ik ben snel moe ben de hele dag door misselijk en voor namelijk na het eten of na een bak koffie.. sterke luchtjes word ik misselijk van en ik ben steeds aan het kokhalzen. daar naast ook al 2 maanden slecht ongi het zijn maar een paar druppels en als het al komt is het niet echt helder van kleur maar heel licht van kleur. iemand enige idee ?
morgen wederom weer naar de huisarts
(maar de vraag van mij uit is zijn er meerdere mensen die dit herkennen)
4 reactiesReagerenmandarijntje x8 mei 2012 om 17:31Hoihoi,
het kan zijn dat je bij een blaasontsteking even last zult hebben met je menstruatie.
ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar de menstruatie kan ook nog wisselend zijn natuurlijk!
die lichte kleur kan ik je helaas niks over vertellen.sterkte, groetjes.
Reagerenflappie9 mei 2012 om 06:26ik ben 19 jaar ik kan u vertellen dat ik nu al 2 maanden dezen klachten heb en me buik behoorlijk opzwelt ik kan amper eten zonder misselijk te worden alle sterken geuren word ik misselijk van en gister en nu vanochtend na de koffie weer moet ik spugen… heb hoofd pijn de hele dag door en ik ben ook hel erg moe..en heb pijn in me rug hopelijk kan de dokter mij straks meer vertellen
ReagerenTara10 mei 2012 om 14:05En, wat was de conclusie van de huisarts?
Reagerennobody18 september 2012 om 16:43of je bent zwanger
Reageren