- Princess8815 december 2010 om 21:24
nou de laatste 2 maanden was ik na 30 dagen ongesteld geworden, terwijl ik normaal na 25 dagen wordt….
nou dat is niet erg, maar nu ben ik weer na 2 maanden, na 25 dagen ongesteld geworden, maar dit keer heeft mijn ongesteldheid maar 3 dagen geduurd
dag 1 was het bruin en werd het later wel even donkerrood, maar bleef het weer donkerbruin
dag 2 was het wat lichter bruin en minder
dag 3 was het bijna niks, maar af en toe bruin
dag 4 was het over, maar alleen heel klein beetje bruin
nou wil ik weten of dat nou normaal is?? of niet??
13 reactiesReagerenPrincess8815 december 2010 om 21:26ik bedoel dat ik na 2 maanden weer na 25 dagen ongesteld ben geworden terwijl ik de laatste 2 keren na 30 dagen was geworden
ReagerenMaya16 december 2010 om 23:29De menstruatie kan onder invloed van hormoonschommelingen langer of korter duren. Toch denk ik in uw geval dat er mogelijk meer aan de hand kan zijn.
Reageren
Heeft u bijvoorbeeld al een zwangerschapstest gedaan, en bent u al bij de huisarts geweest voor onderzoek?Princess8818 december 2010 om 21:55[b]Maya schrijft:[/b]
[quote]De menstruatie kan onder invloed van hormoonschommelingen langer of korter duren. Toch denk ik in uw geval dat er mogelijk meer aan de hand kan zijn.
Heeft u bijvoorbeeld al een zwangerschapstest gedaan, en bent u al bij de huisarts geweest voor onderzoek?[/quote]ik heb al 7 maanden geen seksuele contact gehad met mijn partner, dus het lijkt mij hard dat ik zwanger ben!!
en ik ben ook niet aan de pil en ik denk dat ik geen zwangerschapstest hoeft te doen want dat is nie tmogelijk
ReagerenIlse18 december 2010 om 21:59Is er wellicht sprake van ondergewicht (anorexia)? Kan er sprake zijn van verschijnselen van de menopauze?
ReagerenAnoniem18 december 2010 om 22:00Lees ook:
Redenen uitblijven menstruatie
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Menstruatie/87368-Redenen-uitblijven-menstruatie.htmlPrincess8818 december 2010 om 22:07dankjewel,ik denk dat het aan stress ligt, want ik denk soms te veel
ReagerenAnoniem18 december 2010 om 22:07Lees de patiëntenfolder van het Nederlands Huisartsen Genootschap over [u]Als de menstruatie wegblijft[/u]:
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU14b.htmPrincess8818 december 2010 om 22:07nee er is geen sprake van ondergewicht, maar hte is toch niet erg dat het 1 keer korter is dan normaal, want dit is de 1e keer dat het bij mij zo is gelopen
ReagerenEsther18 december 2010 om 22:16Nee, een enkele afwijkende menstruatie is meestal niet direct zorgelijk, maar het zou wel een eerste signaal of aanwijzing kunnen zijn die zou kunnen wijzen op een afwijking. In de meeste gevallen herstelt zich dit zonder interventie en blijft de oorzaak onbekend. Pas als het patroon langduriger gewijzigd is, kan dat aanleiding zijn tot zorg.
ReagerenPrincess8820 december 2010 om 10:53mijn menstruatie is nooit weggebleven,alleen was het dit keer korter, maar het was wel op tijd
ReagerenAnoniem5 maart 2016 om 19:24Heey
Reageren
Heb nu heel hetzelfde als jou toen.
Ik weet dat het al een tijdje geleden is, maar ik maak me ook zorgen. Hoe is het verder afgelopen bij jouAnoniem16 november 2016 om 11:24Hallo,
Sinds vorige maand ben ik met de pil lager gegaan dus van 30 naar 20.
Nu ben ik ongesteld maar is meer bruin bloed en heel weinig tot geen bloed.Is dit de oorzaak van de verwisseling?
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2016 om 12:07Dat kan inderdaad door het wisselen van de pil komen.
Reageren