- Jane11 mei 2025 om 22:11
Hoi hoi
Weet iemand of dit mogelijk is
Afgelopen week intiem geweest met m’n man
Plus een speeltje dat speeltje ging iets te ver en deed enorm pijn dag en na begon het wat te bloeden terwijl ik een spiraal heb al ruim.3 jaar en misschien 2 a 3 x menstruatie gehad heeft steeds wat licht bloed af niet met plas maar voor met afvegen wat streepjes wel 2 x soort klein stolsel verloren zou de spiraal verkeerd zijn gaan zitten?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 mei 2025 om 22:19Je geeft eigenlijk zelf al aan wat er is is gegaan. Een speeltje dat te ver ging en erg pijnlijk was… Er zal dus waarschijnlijk iets beschadigd zijn
ReagerenJane11 mei 2025 om 22:28Ik voel dus een hart puntje bij me baarmoeder mond zitten lijkt of me spiraal daar zit
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2025 om 10:30Als je je vinger diep in je vagina steekt, kunt u met je vingertoppen de baarmoedermond voelen en als je heel goed voelt, de draadjes van het spiraaltje. Als je een hard stukje in de baarmoedermond voelt, dan is dat het pootje van de spiraal. Het spiraaltje zit dan niet meer goed in de baarmoeder. Maar om dat goed te kunnen vaststellen moet je dus naar de huisarts gaan
Reageren