Zoeken Vraag het forum

Opnieuw Menstruatie na de overgang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • RH

Ben al zeker 2 jaar in de overgang en is ook de menstruatie al wel 2 jaar geleden gestopt, mooi dacht ik,maar sinds de afgelopen week had ik enorme pijnlijke borsten en alle klachten die altijd vooraf aan mijn menstruatie gingen, ik zei nog het lijkt wel of ik ongesteld moet worden maar die is inmiddels al 2 jaar geleden gestopt en toch bleek mijn gevoel te kloppen en ben ik nu ongesteld.
    Dokter gebeld en nu moet ik naar de gynaecoloog om een onderzoek te doen.
    Zijn er dames die dit ook hebben gehad een echte menstruatie dus geen licht bloedverlies , en vooral de klachten voorafgaande, ben benieuwd.

4 reacties
    Reageren
    CM

Hallo,

Ik heb exact dezelfde klachten maar dan na 6 jaar geen menstruatie. Wat is eruit gekomen blij de gynaecoloog? Ik ben ook doorverwezen namelijk maar maak me best zorgen.

Reageren
    Bootje

Ik heb precies hetzelfde na bijna 3 jaar geen menstruatie te hebben gehad gisteren gewoon echt een menstruatie. Straks naar de dokter

Reageren
    Bootje

Ik heb precies hetzelfde na bijna 3 jaar geen menstruatie te hebben gehad gisteren gewoon echt een menstruatie. Straks naar de dokter. Gynaecoloog heeft een volle agenda dus denk dat de dokter een uitstrijkje gaat maken.

Reageren
    Cheverines

Hoe is het afgelopen? Heb dit ook. Na 3 jaar inees bruin bloedverlies.

Reageren
Reageer op: Opnieuw Menstruatie na de overgang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.