Zoeken Vraag het forum

Pmdd ervaringen gezocht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds afgelopen december heb ik de diagnose pmdd. Ik heb hierdoor mentale klachten waardoor ik 2.5 weken mezelf kwijt ben en wordt overgenomen door een monster in mijn hoofd.
    De huisarts heeft mij de reguliere anticonceptiepil gegeven. De eerste strip was geweldig. Ik noemde het mijn happy-pil en voelde me top, eindelijk weer af en toe als mezelf.
    Sinds de stopweek na die 1e strip is het terug bij af. Ik ben nu bijna klaar met de 3e strip maar ik heb het gevoel dat ik het net zo goed niet kan slikken.

Ik heb een afspraak staan om verder te kijken naar andere opties.
    Ik zou graag ervaringsverhalen horen en horen wat bij anderen helpend is.

1 reactie
    Reageren
    Ster

Hoi, ik heb geen diagnose maar na mijn laatste zwangerschap wel ontzettend last van en het duurt ook zo lang. Een week voor mijn eisprong begint het feest al, ik heb last van tot de laatste dagen van mijn menstruatie. Voorheen had ik vaak nog een dag voordat mijn menstruatie kwam dat ik heel veel energie had en mezelf moest afremmen, maar de laatste twee maanden heb ik dit ook niet meer en voel ik mij alleen maar neerslachtig. Ik wil dat alles voor elkaar komt, maar heb totaal geen energie om ook maar ergens aan te beginnen. Ik zit er aan te denken om te beginnen aan een mini pil aangezien ik ook nog borstvoeding geef. Ik ben benieuwd hoe het jou verder is gegaan?

Reageren
Reageer op: Pmdd ervaringen gezocht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.