- anoniem18 november 2016 om 23:02
ik wil graag weten of pms behandwld kan worden ik ben hier voor bij de huisarts geweest maar ik werd er niet wijzer van ik ben een vrouw van 29 en ik had paar jaar geleden van acne en me huisarts zei dat ik de pil maar moest slikken de diane pil die dachy dat ik toen al pms had terwijl dat niet zo was ik had totaal geen last van en dat gaf ik aan me menstruatie kwam om de 28 dagen had niet eens last van rugpijn laat staan anderen dingen maar als ik van me acne af wou dan moest ik de diane pil slikken ik durfde het niet omdat ik zoveel verhalen had gelezen op het internet maar ondanks dat besloot ik het om de diane pill te gebruiken en na paar naanden begon de ellende ik kwam aan ik had last van hevige hoofdpijn was prikkelbaar zat niet lekker in me vwl en ik had nog steeds last van acne dus besloot ik na een jaar ermee te stoppen. En na de pil had ik nog last van hoofdpijn 10kilo bij nu paar jaar later zijn de klachten toegenomen een week voor me menstruatie heb ik hartkloppingen hoofdpijn angst zweten pijn aan me borsten misselijk duizelig prikkelbaar en ik word er helemaal gek van! Ik ben afgevallen maar dat lijkt niet te helpen en de huisarts zegt dat de pil dw klachten verminderd maar ik ga die troep echt niet weer gebruiken weet iemand wat ik kan doen om deze klachten te verminderen ??
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 november 2016 om 23:17De pil zou toch een goede oplossing kunnen zijn. Maar dan niet de Diane. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog en bespreek het met hem/haar.
Reageren