Zoeken Vraag het forum

uitblijven

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Normaal ben ik regelmatig ongesteld maar nu niet en 3 weken geleden ben ik gevingerd maar er zat wel een broek tussen toch was de broek een beetje nat geworden en weet ik niet zeker of er voorvocht op de vinger van de ander zat. Moet ik me zorgen maken?

9 reacties
    Reageren
    Suzan

Je kunt zo onmogelijk zwanger raken, als dat is waar je je zorgen om maakt….

Reageren
    anoniem

de vinger ging ondanks dat er een joggingbroek tussen zat best ver erin. Hoe kan het dan zijn dat ik nu niet ongesteld word op de dag waarop het zou moeten?

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je toch niet zwanger raken!

Reageren
    anoniem

Wat zou dan het alternatief zijn van dat ik nu opeens niet ongesteld word ?

Reageren
    Suzan

Iedereen kan wel eens onregelmatig zijn, door verschillende oorzaken. Stress, een griepje of verkoudheid, slecht slapen, diëten, ongezond eten, afvallen, aankomen en nog veel meer dingen waardoor je lichaam even van slag is.

Reageren
    anoniem

Zou het kunnen dat mijn menstruatie een maand overslaat want ik zou afgelopen dinsdag of woensdag ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet

Reageren
    John (moderator)

Wanneer had je ongesteld moeten worden?

Reageren
    anoniem

Op de app staat woensdag en ik ben altijd regelmatig

Reageren
    John (moderator)

Dus eigenlijk ben je net een paar dagen te laat.. niks bijzonders. Stress en spanningen kunnen dat veroorzaken. Gewoon even rustig afwachten

Reageren
Reageer op: uitblijven
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.