- Anoniem3 januari 2015 om 14:05
Beste
Sinds kort hou ik mijn menstruatie bij. Steeds had ik een cyclus van 30 dagen (reeds twee maal). Nu ben ik wat ongerust aangezien ik niet op de voorziene datum mijn regels heb gekregen. Mijn vriend en ik hebben iets meer dan een week geleden de stap gezet om seks te hebben. Het was voor beide de eerste keer, daarom verliep het allemaal niet zo vlot. We waren wat gespannen en kregen zijn penis er niet echt in. We gebruikten natuurlijk een condoom. Daarnaast vinden ook regelmatig onze andere seksuele handelingen, maar bij mijn weten zijn we steeds oplettend. Nu vroeg ik me af als ik me zorgen moest maken over een eventuele zwangerschap. Als ik fora lees, herken ik me zelf in sommige zwangerschapssymptomen en dat verontrust me. Ik heb last van een bijna constante pijn in mijn onderbuik, alsof ik mijn regels zal krijgen, maar ik heb enkel witverlies.
Alvast bedankt voor enig antwoord!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 14:47Als je iets meer dan een week geleden seks hebt gehad, kun je nu ONMOGELIJK al zwangerschapsverschijnselen hebben. De klachten die je hebt zullen waarschijnlijk de voorbode zijn van je menstruatie. Dat je menstruatie iets later komt kan van de spanningen zijn. Dus gewoon even afwachten.
Reageren