Zoeken Vraag het forum

Stopweek geen bloed?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Ik ben nu al de 5e dag in mijn stopweek en heb de gehele stopweek bruine afscheiding soms bruine kloddertjes. Maar geen bloed. Ook heb ik beetje menstruatie pijn in me buik. Heb al een test gedaan negatief. Ik slik de pil altijd netjes?

4 reacties
    Reageren
    Alias

En mijn vriend is laatste 7 weken niet in mij klaargekomen omdat we elkaar maar paar keer hebben gezien.

Reageren
    John (moderator)

Heb je de pil doorgeslikt? Heb je een doorbraakbloeding gehad voordat je aan de stopweek begon?

Reageren
    ik ben het

Beste john,

Ik heb 3 maanden Desorelle 20 genomen, ik werd altijd op de 4e dag van mijn stopweek ongesteld. Toen ben ik een maand gestopt omdat dit moest van de dokter. Ik kreeg een nieuwe pil, Noranelle 20 en ik ben deze beginnen nemen op de eerste dag van mij menstruatie (dit was de eerste echtr menstruatie en deze was heel licht). Ik heb mijn pil altijd netjes genomen. Ik heb 2x seks gehad deze maand. Eerste keer op dag 7 dat ik de pil nam en de tweede keer was vorige week. Zonder condoom maar niet in me klaargekomen.
    Nu heb ik mijn stopweek en zoals ik al zei werd ik met desorelle 20 altijd op dag 4 ongesteld. Maar het is nu dag 4 van mijn stopweek en ben nogsteeds niet ongesteld. Ik stress me dood!
    Kan ik zwanger zijn?

Reageren
Reageer op: Stopweek geen bloed?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.