Zoeken Vraag het forum

Zorgen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pil-stopper (desogestrel)

Hoi,

ik weet best wel veel over hormonen, de pil & zwangerschap maar ik merk dat als het jezelf overkomt dat ik toch met vragen zit..

Sinds april  ben ik met de pil gestopt, toen was tot juni onregelmatig, juni-juli weer regelmatig en nu ben ik weer sinds augustus super onregelmatig (echt cyclussen van 40+ dagen)

de vorige keer toen ik 21 dagen laat was, heb ik toch maar een test gedaan en die was negatief.. De huisarts vind het pas zorgelijk als het na een jaar nog steeds onregelmatig is.

ook ben ik naar de echoscopist geweest voor verdenking PCOS maar mn eierstokken/ eitjes zien er goed uit..

Nu ben ik weer 13 dagen laat. Afgelopen zaterdag had ik echt heftige buikpijn, bijna verglijkbaar met lichte weeën (stel ik mij voor). Na een pcm ging het gelukkig beter.

nu denk ik niet zwanger te zijn (door nauwkeurig gebruik condooms) maar je weet het nooit en ik vind het wel irritant worden al moet ik elke keer testen doen..

wat moet ik hiermee?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt een verwijzing voor de gynaecoloog vragen..
    Maar ontpillen kan maanden tot wel 1 jaar duren. dat is niet voor iedereen hetzelfde

Reageren
Reageer op: Zorgen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.