- Ikkuh23 augustus 2019 om 22:07
Tijdje terug ben ik middenin de strip gestopt met de pil, nadat ik deze twee dagen achter elkaar heb uitgespuugd omdat ik ziek was. Ontrekkingsbloed gehad en vervolgens gewacht tot ik weer ongesteld werd, toen ben ik direct weer begonnen met de pil. Echter ben ik nu bijna aan het einde van de strip, dus bijna 4 weken verder, en ik verlies nog steeds bloed. Niet zoveel als tijdens de menstruatie, maar toch elke keer wat druppels in mijn inlegkruisje. Hoe kan het dat ik al zolang bloed verlies?…
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2019 om 22:12Je had niet met de pil moeten stoppen, maar na een ingelaste stopweek gewoon weer na 7 dagen moeten beginnen en niet op de volgende menstruatie wachten. Nu dus dan maar weer een stopweek inlassen als de strip f iss, en dan even kijken hoe het daarna gaat
ReagerenIkkuh23 augustus 2019 om 22:17Oké, ik heb het wel eens vaker op deze manier gedaan, maar nooit zolang bloedverlies gehad.
Ben ik op deze manier nog wel beschermd tegen een zwangerschap dan…?
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2019 om 22:47Als je op de eerste dag van de menstruatie bent begonnen, dan ben je gewoon beschermd
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2019 om 22:48Als je vaker een doorbraakbloeding hebt bij normaal pilgebruik (zonder doorslikken dus), is het toch beter om naar de huisarts te gaan en over te schakelen op een iets zwaardere pil
Reageren