Zoeken Vraag het forum

Al zo’n 4 weken bloedverlies en buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal,

Ik heb nu bijna 4 weken al bloedverlies daar beneden. het begon toen ik de 1e Diane-pil weer nam van mijn strookje, ik had eigenlijk mijn stopweek en was al 2 dagen gestopt met de pil, maar om redenen heb ik de pil toch doorgeslikt. Ik heb deze pil nu al anderhalfjaar en nooit problemen gehad. Het begon 3 weken geleden met bruin bloed, langzamerhand ging het naar lichtrood en ondertussen ook donkerrood bloed. Het is niet alleen bloed maar ik heb ook ontzettende buikpijn. Ik dacht dat mijn lichaam een beetje in de war zou zijn doordat ik 2 dagen gestopt was en toch weer de pil ging slikken… Maar het bloed bleef. Na 3 weken was ik eergisteren weer aan de stopweek toe. Toen ik de laatste pil had ingenomen had ik de volgende dag nog heftiger bloed. Terwijl mijn ongesteldheid altijd pas na 4-5 dagen komt nadat ik de laatste pil heb genomen…

Weet iemand misschien wat dit kan zijn? Het is een beetje een moeilijk verhaal maar ik hoop dat jullie het begrijpen…. Ik had vorige week hierover naar de dokter gebeld en die zei dat ik een blaasontstekingstest kon laten doen. Maar dit heb ik nog niet gedaan.. Het lijkt me stug dat dit door een blaasontsteking komt.

Wat denken jullie? Graag serieuze reacties.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote] ik had eigenlijk mijn stopweek en was al 2 dagen gestopt met de pil, maar om redenen heb ik de pil toch doorgeslikt.[/quote] zo moet je de pil natuurlijk niet gebruiken.

Het bloedverlies duurt echter wel wat lang. Maak morgen toch maar even een afspraak bij de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Ja dat is inderdaad fout, ik weet het.

bedankt voor uw reactie. Ik denk dat ik inderdaad maar een afspraak bij de huisarts ga maken. De buikpijn lijkt steeds heftiger te worden.

ik ben benieuwd of er nog meer mensen reageren op m’n topic met advies.

Reageren
Reageer op: Al zo’n 4 weken bloedverlies en buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.