Zoeken Vraag het forum

al 4 weken non-stop bloedverlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • MeisjeVan1994

Hej ik ben een meisje van 17 en heb sinds 4 weken dagelijks vaginaal bloedverlies,
    het bloed is de ene keer lichtrood/rozig en de andere keer donkerbruin
    de dokter stuurde me telkens weg met een antibiotica en zei dat het een blaasontsteking/urineweginfectie was,
    ze hadden mn urine op kweek gezet,maar het bleek geen infectie te zijn.
    nu word de pijn en het bloedverlies steeds erger
    ik heb erge pijn in mijn onderbuik, rechterzij en rug,
    en als ik met geslachtsgemeenschap heb met mijn vriend heb ik enorm veel pijn en worden de bloedingen veel erger
    de ene keer verlies ik een paar druppeltjes bruin bloed, terwijl ik de andere keer juist heel veel bloed verlies.
    ik kreeg ongeveer 2 weken geleden de pil voorgeschreven, maar deze verergeren mijn klachten
    ik ben ondertussen doorverwezen naar de uroloog, deze stuurde mij weer door naar de nefroloog en de nefroloog stuurde me weer door naar de internist

herkent iemand mijn klachten of weet iemand wat het kan zijn?
    ik word er gek van om telkens doorverwezen te worden en moet nog 2,5 week wachten op de afspraak met de internist.
    Ik ben uitgenodigd voor een Spreekuur van de Internist, betekent dit dat ze iets hebben gevonden, of gaan ze weer een paar vraagjes stellen?

Groetjes, Meisjevan1994

1 reactie
    Reageren
    Har

Hai,
    Bloed dat bruin gekleurd is duidt op “oud” bloed, maar roze bloed duidt op bloed mét een “vloeistof” erin.
    De dokter heeft je wel laten testen op infecties, maar vergeet je te laten testen op schimmelinfecties; en dat zijn dus de meest voorkomende infecties (Candida).
    Maar je zegt dat je pijn in je rug hebt. Dan denk ik dat er iets met je nieren aan de hand is.
    Ook schimmels nestelen zich niet alleen in je vagina, maar ook in je plasbuis, blaas en misschien ook nieren (vandaar dat de uroloog je heeft verwezen naar de nefroloog).
    Probeer er achter te komen wáár het bloed vandaan komt: uit je vagina of je plasbuis (dat is het kleine gaatje tussen je vagina en clitoris, en waardoor je plast). Ik denk dat je al een stuk verder bent wanneer je dat weet: dan zou je (indien vagina) naar de gynaecoloog kunnen gaan.
    Overigens meldt je dat het pilgebruik de pijn verhevigd, m.a.w. je hebt waarschijnlijk iets (een schimmel?) in je vagina/baarmoeder/eierstokken opgelopen.
    Ik hoor wel van je.
    Groetjes, Har

Reageren
Reageer op: al 4 weken non-stop bloedverlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.