- MeisjeVan199422 augustus 2012 om 13:14
Hej ik ben een meisje van 17 en heb sinds 4 weken dagelijks vaginaal bloedverlies,
het bloed is de ene keer lichtrood/rozig en de andere keer donkerbruin
de dokter stuurde me telkens weg met een antibiotica en zei dat het een blaasontsteking/urineweginfectie was,
ze hadden mn urine op kweek gezet,maar het bleek geen infectie te zijn.
nu word de pijn en het bloedverlies steeds erger
ik heb erge pijn in mijn onderbuik, rechterzij en rug,
en als ik met geslachtsgemeenschap heb met mijn vriend heb ik enorm veel pijn en worden de bloedingen veel erger
de ene keer verlies ik een paar druppeltjes bruin bloed, terwijl ik de andere keer juist heel veel bloed verlies.
ik kreeg ongeveer 2 weken geleden de pil voorgeschreven, maar deze verergeren mijn klachten
ik ben ondertussen doorverwezen naar de uroloog, deze stuurde mij weer door naar de nefroloog en de nefroloog stuurde me weer door naar de internistherkent iemand mijn klachten of weet iemand wat het kan zijn?
ik word er gek van om telkens doorverwezen te worden en moet nog 2,5 week wachten op de afspraak met de internist.
Ik ben uitgenodigd voor een Spreekuur van de Internist, betekent dit dat ze iets hebben gevonden, of gaan ze weer een paar vraagjes stellen?Groetjes, Meisjevan1994
1 reactieReagerenHar24 augustus 2012 om 13:52Hai,
Reageren
Bloed dat bruin gekleurd is duidt op “oud” bloed, maar roze bloed duidt op bloed mét een “vloeistof” erin.
De dokter heeft je wel laten testen op infecties, maar vergeet je te laten testen op schimmelinfecties; en dat zijn dus de meest voorkomende infecties (Candida).
Maar je zegt dat je pijn in je rug hebt. Dan denk ik dat er iets met je nieren aan de hand is.
Ook schimmels nestelen zich niet alleen in je vagina, maar ook in je plasbuis, blaas en misschien ook nieren (vandaar dat de uroloog je heeft verwezen naar de nefroloog).
Probeer er achter te komen wáár het bloed vandaan komt: uit je vagina of je plasbuis (dat is het kleine gaatje tussen je vagina en clitoris, en waardoor je plast). Ik denk dat je al een stuk verder bent wanneer je dat weet: dan zou je (indien vagina) naar de gynaecoloog kunnen gaan.
Overigens meldt je dat het pilgebruik de pijn verhevigd, m.a.w. je hebt waarschijnlijk iets (een schimmel?) in je vagina/baarmoeder/eierstokken opgelopen.
Ik hoor wel van je.
Groetjes, Har