Zoeken Vraag het forum

Met de pil gestopt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ansepansekeevertje?

hallo allemaal

ik ben 18 jaar en ben ruim anderhalf jaar gestopt met de pil

na het stoppen van de pil ben ik heel ontregelmatig ongesteld gworden en zou graag jullie advies willen

2017 31 december , 14 februari 2018 en 23 juli 2018 waren de laatste ongesteldheid wat ik had en daarna is er niks meer van gekomen ik dacht ben nu wel vaker maar nu zit er weer ruim een half jaar tussen zou graag weten wat er is

en ben wel 18 maar een kind wil ik wel graag hebben en ik wil dat dat niet in de weg staat

ik hoop dat er niks aan de hand is ik wacht al zo lang en nog steeds is mijn cyclus niet op orde  straks ben ik niet meer vruchtbaar !!!!!!!

help mij please

liefs a

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

ga dan eens met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Anoniem90

Ik heb 10 jaar de pil geslikt. Ik wilde kinderen en toen ook maar gestopt met de pil. Ol was het net zo onregelmatig als jij. Soms een half jaar niets en dan in ene na een maand weer.

Soms kan het lang duren voordat de pil uit je lijf is. Zolang je gewoon ongesteld wordt, kan het geen kwaad. Ga het wel goes bijhouden in een app. Als je dan een keer naar een arts gaat, dan kan je precies laten zien wanner en hoelang

Reageren
    Ansepansekeevertje?

Ik ga zeker naar de huisarts zou toch wel graag willen weten of het nog wel gezond is

verder denk ik dat ik heel erg op de hormonen reageer

gr a

Reageren
Reageer op: Met de pil gestopt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.