- Ansepansekeevertje?6 januari 2019 om 01:23
hallo allemaal
ik ben 18 jaar en ben ruim anderhalf jaar gestopt met de pil
na het stoppen van de pil ben ik heel ontregelmatig ongesteld gworden en zou graag jullie advies willen
2017 31 december , 14 februari 2018 en 23 juli 2018 waren de laatste ongesteldheid wat ik had en daarna is er niks meer van gekomen ik dacht ben nu wel vaker maar nu zit er weer ruim een half jaar tussen zou graag weten wat er is
en ben wel 18 maar een kind wil ik wel graag hebben en ik wil dat dat niet in de weg staat
ik hoop dat er niks aan de hand is ik wacht al zo lang en nog steeds is mijn cyclus niet op orde straks ben ik niet meer vruchtbaar !!!!!!!
help mij please
liefs a
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 januari 2019 om 21:48ga dan eens met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem906 januari 2019 om 22:01Ik heb 10 jaar de pil geslikt. Ik wilde kinderen en toen ook maar gestopt met de pil. Ol was het net zo onregelmatig als jij. Soms een half jaar niets en dan in ene na een maand weer.
Soms kan het lang duren voordat de pil uit je lijf is. Zolang je gewoon ongesteld wordt, kan het geen kwaad. Ga het wel goes bijhouden in een app. Als je dan een keer naar een arts gaat, dan kan je precies laten zien wanner en hoelang
ReagerenAnsepansekeevertje?8 januari 2019 om 12:54Ik ga zeker naar de huisarts zou toch wel graag willen weten of het nog wel gezond is
verder denk ik dat ik heel erg op de hormonen reageer
gr a
Reageren