- Sophie24 juli 2018 om 09:41
Hallo ik ben Sophie ik ben 16 jaar en ik ben altijd op tijd met mijn menstruatie nooit een dag te laat alleen ik zou dus ongesteld moeten worden maar ben dus nu 1 dag overtijd maar heb wel gewoon menstruatiepijn, ik heb geen seks gehad maar mijn vriend ik ben nog maagd alleen hij had wel een condoom om en heeft alleen over mijn vagina gestreelt dus toenhij klaarkwam zat het dus in de condoom. Het enige wanneer hij geen condoom had was toen hij achter me lag maar hij kwam niet in de buurt van me vagina omdat hij wel wat voorvocht had. Kan ik daardoor wel zwanger raken doordat het naar beneden is gegleden? Of moet ik afwachten heb namelijk wel stress.
Groetjes Sophie!4 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juli 2018 om 12:10gewoon even rustig afwachten en niet stressen. Door het warme weer kan je menstruatie best wel eens iets later komen
ReagerenSophie24 juli 2018 om 12:16Hoi Tandor bedankt voor je reactie! Het is een opluchting dus ik hoef me niet te stressen dat ik zwanger ben en gewoon even afwachten
ReagerenSophie25 juli 2018 om 09:09ik had gisteren enorm veel steken in me onderbuik dus ik dacht dat ik ongesteld was ik ging naar de wc en zag een klein beetje bloed en na de rand was het bruin de hele tijd. Nu ik wakker werd zie ik helemaal niks meer wat is dat?
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2018 om 09:17Waarschijnlijk toch je menstruatie die nog niet goed op gang komt.
Reageren