- anoniem5 juli 2018 om 10:29
Ik krijg dus echt geen tampon naar binnen, ik ben bijna 15 en ben bijna een jaar ongesteld. Ik heb altijd maandverband gebruikt maar ik ga dus over 2 dagen op zonvakantie en ben nu ongesteld! Ik heb het al bij vorige menstruaties geprobeerd een tampon in te doen maar het lukt me echt niet! Gisteren heb ik met inbrenghuls geprobeerd, voet op de rand maar het lukte niet. Het doet ook heel veel
pijn. Gisteren heb ik geprobeerd eerst een vinger erin te doen, vond het in eerste instantie heel vies maar het lukte wel, vandaag ook weer maar het lijkt alsof ik de tampon met inbrenghuls erin schuif de tampon niet door wilt. Ik heb geprobeerd door de pijn heen te zetten maar het komt gewoon niet verder en lijkt alsof het een beetje terug geduwd word. En het eruit halen doet dat ook ontzettend veel pijn. Ik probeer te ontspannen maar misschien doe ik dit toch onbewust niet omdat ik half sta. Wilt iemand mij aub helpen? Ik heb al alles geprobeerd!1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 juli 2018 om 10:40Ga eens op je hurken zitten en probeer het dan opnieuw. Die een beetje vaseline aan de inbrenghuls en probeer je toch zoveel mogelijk te ontspannen.
Reageren