- Annoniem13 april 2018 om 18:41
Hoi… ik ben echt mega hard aan het stessen want ik heb vandaag mijn ovulatie gehad maar heb me nog nooit eerder zo gevoeld en ik heb al 4 jaar mijn regels ( ben 15 jaar) en opeens had ik vandaag op onverwachte momenten bubbels in mijn onderbuik net of er iets wegfloepte ofzo… ik heb al wel seks gehad dus ben nu megabang dat ik zwanger ben maar we hebben altijd met condoom geddaan en nagekeken daarna of er geen gaatjes waren ofzo dus pls veel reacties hierop en snel zodat ik gerust kan zijn… alvast bedankt xxx
5 reactiesReagerenAnnoniem13 april 2018 om 18:51Pls heel veel reactie hierop want ik heb echt heel veel stress…
ReagerenAnnoniem14 april 2018 om 09:57Iemand???
ReagerenJohn (moderator)
14 april 2018 om 10:00Je krijgt geen bubbels in de buik van de eisprong… en ook niet van een zwangerschap. Hoe weet je dat je gisteren de eisprong had?
ReagerenAnoniem15 april 2018 om 13:03Ik heb dat altijd op dezelfde dag van de maand… het was eerder een drukkerig gevoel aan de baarmoeder… Wat denk jij dat het is dank ( ik neem de pil niet maar we gebruiken Weel altijd een condoom)
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2018 om 13:05Een drukkerig gevoel zijn geen bubbels…. Dan zou het van de eisprong kunnen zijn
Reageren