Zoeken Vraag het forum

Bubbels in buik tijdens eisprong..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annoniem

Hoi… ik ben echt mega hard aan het stessen want ik heb vandaag mijn ovulatie gehad maar heb me nog nooit eerder zo gevoeld en ik heb al 4 jaar mijn regels ( ben 15 jaar) en opeens had ik vandaag op onverwachte momenten bubbels in mijn onderbuik net of er iets wegfloepte ofzo… ik heb al wel seks gehad dus ben nu megabang dat ik zwanger ben maar we hebben altijd met condoom geddaan en nagekeken daarna of er geen gaatjes waren ofzo dus pls veel reacties hierop en snel zodat ik gerust kan zijn… alvast bedankt xxx

5 reacties
    Reageren
    Annoniem

Pls heel veel reactie hierop want ik heb echt heel veel stress…

Reageren
    Annoniem

Iemand???

Reageren
    John (moderator)

Je krijgt geen bubbels in de buik van de eisprong… en ook niet van een zwangerschap. Hoe weet je dat je gisteren de eisprong had?

Reageren
    Anoniem

Ik heb dat altijd op dezelfde dag van de maand… het was eerder een drukkerig gevoel aan de baarmoeder… Wat denk jij dat het is dank ( ik neem de pil niet maar we gebruiken Weel altijd een condoom)

Reageren
    John (moderator)

Een drukkerig gevoel zijn geen bubbels…. Dan zou het van de eisprong kunnen zijn

Reageren
Reageer op: Bubbels in buik tijdens eisprong..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.