Zoeken Vraag het forum

Flinke rug en buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Ik zit nu al 4 jaar aan de pil. Ik merkte op dat ik halverwege de pilstrip opeens last had van onverwachte en lichte doorbraakbloeding. Ik slikte de pil niet door en was er geen vergeten en neem de pil altijd weer op tijd in. Er zat een heel klein beetje bloed in mijn vaginale afscheiding. Omdat ik en mijn vriend zeer seksueel actief zijn raakte we ons zorgen dat het met zwangerschap te maken had (wat je veel op internet leest continu), maar ik kreeg vandaag op de 4de pilloze dag mijn menstruatie dus dat is een opluchting.

Echter heb ik enorm last van rug en buikpijn. Bij mij verschilt het vaak enorm  betreft de pijn. Soms is het rugpijn, soms buikpijn en vaak helemaal niks, maar vandaag heb ik nu echt last van flinke onderrugpijn en buikpijn tegelijkertijd.

Moet ik me hier zorgen om maken of kan dit ook per maand veranderen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan best wel eens een keer iets anders zijn dan je gewend bent. Dat is niet zo vreemd hoor

Reageren
    Anoniem

Zal waarschijnlijk een zeer idiote vraag zijn, maar hoe kan het zijn dat ik 1 maand geen pijn kan hebben en de andere maand wel? Vind het maar raar dat ik op dit moment de “zwaarste” pijn heb van mijn menstruatie. Natuurlijk niet zo erg dat het mij belemmerd.

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen liggen aan de eiserstok waar het eitje bij de eisprong vandaan komt. Ga eens met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Flinke rug en buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.