Zoeken Vraag het forum

Overtijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben aan de pil en ben normaal gesproken altijd op tijd. De stresskip die ik ben heb ik al wel een zwangerschapstest gedaan (clearblue), deze is negatief (net gedaan).
    Ik zit nu op mijn vierde dag van mijn stopweek. Waarom ik zo stress is omdat ik twee weken geleden na de seks met mijn vriend roze bloedverlies had (dit merkte wij op toen we gingen staan). Verder nergens last van gehad. We hebben ook geen idee van wie het was (beide geen last ergens van gehad). Stress ik onnodig? Overigens zijn wij beide soa vrij (ivm het bloed)

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Bloedverlies na de seks heeft toch niks met zwanger zijn of raken te maken. Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet is er geen enkele reden om te denken dat je zwanger bent. Gewoon even rustig afwachten.

Reageren
    Anoniem

Mijn ongesteldheid is nogsteeds niet opgekomen. Gisteren weer een test gedaan en ook deze is negatief. Kan het zijn dat het zomaar gewoon een keertje uitblijft ?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen en zeker wanneer je genoeg stress en spanningen hebt.

Reageren
    Anoniem

Ik heb (bewust) geen last van stress en spanningen, behalve nu mijn ongesteldheid uitblijft. Kan ik op de testen vertrouwen?

Reageren
    John (moderator)

geen stress????

lees nou zelf eens wat je hebt geschreven:
    De stresskip die ik ben
    Waarom ik zo stress is
    Stress ik onnodig?

Reageren
    Anoniem

Ja het klopt dat ik Nu stress zoals ik al schreef.. Maar voordat ik overtijd was had ik geen reden om te stressen. Dus dat verklaard dan niet zo waarom het in eerste instantie uitbleef?

Reageren
    John (moderator)

je bent ook nog niet overtijd…. dat ben je eigenlijk pas, als de stopweek voorbij is en je dan nog niet ongesteld bent

Reageren
Reageer op: Overtijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.