- Anoniem4 maart 2018 om 20:16
Ik ben aan de pil en ben normaal gesproken altijd op tijd. De stresskip die ik ben heb ik al wel een zwangerschapstest gedaan (clearblue), deze is negatief (net gedaan).
Ik zit nu op mijn vierde dag van mijn stopweek. Waarom ik zo stress is omdat ik twee weken geleden na de seks met mijn vriend roze bloedverlies had (dit merkte wij op toen we gingen staan). Verder nergens last van gehad. We hebben ook geen idee van wie het was (beide geen last ergens van gehad). Stress ik onnodig? Overigens zijn wij beide soa vrij (ivm het bloed)7 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 maart 2018 om 20:33Bloedverlies na de seks heeft toch niks met zwanger zijn of raken te maken. Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet is er geen enkele reden om te denken dat je zwanger bent. Gewoon even rustig afwachten.
ReagerenAnoniem7 maart 2018 om 19:46Mijn ongesteldheid is nogsteeds niet opgekomen. Gisteren weer een test gedaan en ook deze is negatief. Kan het zijn dat het zomaar gewoon een keertje uitblijft ?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 20:03Dat zou kunnen en zeker wanneer je genoeg stress en spanningen hebt.
ReagerenAnoniem7 maart 2018 om 20:14Ik heb (bewust) geen last van stress en spanningen, behalve nu mijn ongesteldheid uitblijft. Kan ik op de testen vertrouwen?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 20:17geen stress????
lees nou zelf eens wat je hebt geschreven:
Reageren
De stresskip die ik ben
Waarom ik zo stress is
Stress ik onnodig?Anoniem7 maart 2018 om 20:25Ja het klopt dat ik Nu stress zoals ik al schreef.. Maar voordat ik overtijd was had ik geen reden om te stressen. Dus dat verklaard dan niet zo waarom het in eerste instantie uitbleef?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 20:28je bent ook nog niet overtijd…. dat ben je eigenlijk pas, als de stopweek voorbij is en je dan nog niet ongesteld bent
Reageren