- Femke15 maart 2018 om 00:00
Ik ben nu 17 dagen over tijd, De dag dat ik ongesteld moest worden heb ik een paar dagen gewacht en vervolgens een zwangerschapt test gedaan. 1ste keer negatief volgende dag weer negatief. 3 dagen later weer negatief en toen 4 dagen later weer negatief. Ik heb bloed laten prikken bij de huisarts ook negatief en geen blaasontsteking. Ik heb geen klachten. Wel nu al 2 keer gehad dat ik heeel veel last heb gehad aan mijn benen. Maar ik voel me verder goed. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 25 februari. En de ena laatste menstruatie was op 29 januari. Dus altijd een regelmatige cyclus gehad. Vraag me echt af hoe dit komt. Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ik voel mij njet serieus genomen. En wacht al super lang. Ik wil van dit gevoel af. Voelde me de eerste week echt kut door dat ik dacht dat ik zwanger kon worden. Maar nu denk k er minder aan. Vraag me gwn af waar me menstruatie blijft. Tijdens dat ik eigelijk moest menstrueren had k ook normalen klachten maar geen bloeding. Ik heb niet echt sex gehad met mij vriend. Hij heeft het misschien paar keer erin gedaan. Is niet in mijn klaar gekomen. Maar misschien wel voorvocht uit gekomen. Kan iemand mijn helpen???
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 maart 2018 om 00:04Je bent in ieder geval niet zwanger dan, na al die negatieve testen.
Reageren
Hoe oud ben je?Femke15 maart 2018 om 01:18- Ik ben 19 jaar oud. Foutje mensen ik was dus 25 januari voor het laatst ongesteld en 29 december. Maar het kan tovh ook zijn dat er niet genoeg hcg is ??
John (moderator)
15 maart 2018 om 09:43Dat is niet erg waarschijnlijk als 29 januari je laatste menstruatie was en je een bloedtest hebt gedaan
ReagerenAnnon29 maart 2018 om 10:00