- Lila14 december 2017 om 01:19
Ik had ooit de pil gebruikt al meer dan een half jaar terug “was maar 5 dagen” uiteindelijk menstruatie liep anders ..
Maar laatste paar maanden 3 / 4 ofzo liepen goed … maar ik ben bezig met kinderen krijgen . Alleen elke keer had ik een teleurstelling en nu ben ik 4 dagen overtijd en geen bloed niks alleen witte afscheiding en erge buikkrampen last van mn borsten erg moe
Veel meee honger dan eerst en best wel mjsselijk.. alleen ja net wat ik zij durf geen test te doen ben weer bang voor negatieve test .. wat kan het betekenen ik heb geem stress niks6 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 december 2017 om 09:37Als je wilt weten of je zwanger zou kunnen zijn, zul je toch een test moeten doen.
ReagerenLila17 december 2017 om 23:26Ik ben toch ongesteld geworden net …
Waarom lukt het mij niet ik probeer al tijdje en ben nog 19 ik voel me zo facktapp
Meeste raken zo snel zwanger enbik doe van alles lukt niet…..
Ik ga toch maar morgen de dokter bellen of il doorverwezen kan worden want dit is niet leuk meer
Ik heb geen stress niks en word zo boos om dit mn vriend is ook gestopt met roken en ik ook we doen gezond etc wat als ik nooit kinderen kan krijgen
Zo dat moest er even uit
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2017 om 23:43De meesten raken helemaal niet zo snel zwanger als jij denkt. Heb je wel regelmatige menstruaties? Hoe lang duurt je cyclus?
Lees ook eens:
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/148862-wij-willen-een-baby.html
ReagerenLila18 december 2017 om 02:36Jaa had dat altijd tot ik die rot pil hebt gebruijt voor 5 dagen maar werd zo ziek van en ben gestopt is al meer dan half jaar geleden bijna jaar alweer .. sinds 4 maanden denk was mn menstruatie weer normaal en ik had vaak genoeg seks ook volgens de menstruatie app op mn vruchtbaarste dagen.. nooit is het me gelukt om zwanger te raken
Dit keer was ik week overtijd maar wel weer op zondag ongesteld dat wel gek is net als de maanden daarop
ReagerenLila18 december 2017 om 02:37Mn cylus was eerst 31 dagen daarna 29 maar voor de pil precies altijd 28 dagen heel raar dit
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2017 om 08:18Als je menstruaties nu onregelmatig zijn, kun je zo’n app niet gebruiken. Met een onregelmatige menstruatie kun je de vruchtbare dagen heel moeilijk berekenen. Hoeveel cycli heb je gehad nadat je met de pil gestopt bent?
Reageren