Zoeken Vraag het forum

Overtijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lila

Ik had ooit de pil gebruikt al meer dan een half jaar terug “was maar 5 dagen” uiteindelijk menstruatie liep anders ..
    Maar laatste paar maanden 3 / 4 ofzo liepen goed … maar ik ben bezig met kinderen krijgen . Alleen elke keer had ik een teleurstelling en nu ben ik 4 dagen overtijd en geen bloed niks alleen witte afscheiding en erge buikkrampen last van mn borsten erg moe
    Veel meee honger dan eerst en best wel mjsselijk.. alleen ja net wat ik zij durf geen test te doen ben weer bang voor negatieve test .. wat kan het betekenen ik heb geem stress niks

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je wilt weten of je zwanger zou kunnen zijn, zul je toch een test moeten doen.

Reageren
    Lila

Ik ben toch ongesteld geworden net …

Waarom lukt het mij niet ik probeer al tijdje en ben nog 19 ik voel me zo facktapp

Meeste raken zo snel zwanger enbik doe van alles lukt niet…..

Ik ga toch maar morgen de dokter bellen of il doorverwezen kan worden want dit is niet leuk meer

Ik heb geen stress niks en word zo boos om dit mn vriend is ook gestopt met roken en ik ook we doen gezond etc wat als ik nooit kinderen kan krijgen

Zo dat moest er even uit

Reageren
    John (moderator)

De meesten raken helemaal niet zo snel zwanger als jij denkt.  Heb je wel regelmatige menstruaties?  Hoe lang duurt je cyclus?

Lees ook eens:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/148862-wij-willen-een-baby.html

Reageren
    Lila

Jaa had dat altijd tot ik die rot pil hebt gebruijt voor 5 dagen maar werd zo ziek van en ben gestopt is al meer dan half jaar geleden bijna jaar alweer .. sinds 4 maanden denk was mn menstruatie weer normaal en ik had vaak genoeg seks ook volgens de menstruatie app op mn vruchtbaarste dagen.. nooit is het me gelukt om zwanger te raken

Dit keer was ik week overtijd maar wel weer op zondag ongesteld dat wel gek is net als de maanden daarop

Reageren
    Lila

Mn cylus was eerst 31 dagen daarna 29 maar voor de pil precies altijd 28 dagen heel raar dit

Reageren
    John (moderator)

Als je menstruaties nu onregelmatig zijn, kun je zo’n app niet gebruiken. Met een onregelmatige menstruatie kun je de vruchtbare dagen heel moeilijk berekenen. Hoeveel cycli heb je gehad nadat je met de pil gestopt bent?

Reageren
Reageer op: Overtijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.