- Lies10 januari 2018 om 12:56
Hallo, ik had een vraagje. Mijn menstruatie is beetje wisselvallig. Afgelopen stopweek was ik gewoon ongesteld en ben optijd begonnen met de strip. Nu heb ik zon 2/3 dagen last van bruine afscheiding en een beetje bloedverlies.. is dit erg? Kan ik zwanger zijn als ik de pil goed heb geslikt? Of hoe ziet een doorbraakbloeding er bij een zwangerschap uit..
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 januari 2018 om 15:52het kan een tussentijdse bloeding (spotting) zijn. dat kan wel eens voor komen
ReagerenLies10 januari 2018 om 19:49Oké dus het kan niet kwaad.. hoe weet ik zeker dat het bijvoorbeeld geen innestelingsbloeding is?
Reageren
Het voelt echt net alsof ik al ongesteld moet worden.. heb ook buikpijn etc. Terwijl moet nog 3 pillen slikkenJohn (moderator)
10 januari 2018 om 20:07Als je de pil goed slikt, raak je niet zwanger en kun je dus ook geen innestelingsbloeding hebben
ReagerenLies10 januari 2018 om 20:31Ja heb voor de zekerheid nog gecheckt maar echt geen pil vergeten.. kan het ook zijn dat je menstruatie al eerder is?
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2018 om 20:34Eigenlijk niet. Dat is het toch eerder een doorbraakbloeding
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2018 om 20:34Eigenlijk niet. Dat is het toch eerder een doorbraakbloeding
ReagerenLies12 januari 2018 om 21:51Ik moet vanavond mijn laatste pil slikken, heb vanaf dinsdag toch last gehad van licht bloedverlies. Is het erg dat een doorbraakbloeding zo lang duurt en kan het zijn dat volgende week Mn menstruatie gewoon doorhakt?
ReagerenJohn (moderator)
12 januari 2018 om 22:03Dat is niet erg.. hoe je menstruatie gaat verlopen kan ik niet zeggen. Dat zul je even moeten afwachten
Reageren