- Anoniem27 december 2017 om 11:53
Hallo ik had een vraag ik slik altijd keurig de pil alleen tijdens pilgebruik kwam er zaad binnen een dag later gebeurde het weer ik had toen me laatste pil en dat gebeurde de paar keren daarna ook ook nog op de dag zelf dat ik t moet worden nu heb ik wel bloedverlies maar de vraag is nu kan het tijdens mijn menstruatie alsnog toeslaan dat ik zwanger kan worden ik vroeg me dit af
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 december 2017 om 12:02Nee, want je gebruikt de pil. En dan ben je in de stopweek ook gewoon beschermd
ReagerenAnoniem7 januari 2018 om 22:28ik was vergeten erbij te melden op dag vier kwam er n ineens na gemeenschap n dikke sliert wittig heid uit wat kan dat zijn
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2018 om 00:02Slijm uit je vagina of je baarmoeder.
ReagerenAnoniem21 januari 2018 om 21:00John (moderator)
21 januari 2018 om 23:21Wat bedoel je precies?
Zaad wordt niet afgestoten. Aks je de pil slikt kan er geen bevruchting plaats vinden.Je hebt dan namelijk geen eisprong
ReagerenAnoniem22 januari 2018 om 13:22Wat t betekent als er slijm uit de vagina komt bij de vrouw
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2018 om 14:00Dat hoeft niet perse iets te betekenen. Afscheiding is doorgaans een normaal verschijnsel. Het kan wel wat meer aanwezig zijn tijdens de eisprong en net voor de menstruatie.
Reageren