Zoeken Vraag het forum

Uitblijven Menstruatie.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stress

Jeetje, stress met kerst. Afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste pil geslikt, maar ben nu nog steeds niet ongesteld. Ik heb vorige week wel mijn vriend afgetrokken waarna zijn sperma op mijn hand is gekomen (niet bij/rondom de vagina/ in de vagina) Mijn buik is niet opgezwollen, ben niet misselijk, en dat soort dingen. Ik heb wel krampen in mijn buik, en had gisteren onwijs hoofdpijn. De zelfde dingen die ik krijg voor mijn ongesteldheid. Ik slik sinds een goede 2 maanden wel een anderen pil. Tot slot mijn vraag? Ben ik Zwanger, Heeft de pil te maken met het uitstellen van de menstruatie, Stress ik te veel met de gedachten dat ik zwanger ben?

Vrolijk Kerstfeest ??

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is vandaag pas maandag. De voorbodes van de menstruatie zijn er ook. Je gebruikt de pil en hebt je vriend afgetrokken. Er is geen sperma in je vagina terecht gekomen.
    Hoe wil je zo nou zwanger raken?? Wacht nou maar eens gewoon rustig af.

ook voor jou fijne feestdagen

Reageren
    Stress

Klopt, er is niks in mijn vagina gekomen. Het zat op mijn hand, die ik 3x gewassen heb. Op de lakens maar zo kan je niet zwanger raken. Woensdag ga ik naar de doktor, daar ga ik even na vragen het effect van een steeds wisselende pil. Maar er is geen kans dat ik zwanger ben toch?

Reageren
    John (moderator)

Denk nou eens rustig na, over hoe je zo nou zwanger zou moeten raken!
    Een onbevlekte ontvangenis is ca. 2050 jaar geleden voor de laatste keer gebeurd…in Nazareth.

Reageren
Reageer op: Uitblijven Menstruatie.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.