- Anoniem14 mei 2018 om 17:14
Hallo,
In de avond van 24 maart ben ik voor het laatst ongesteld geworden. Dit duurt bij mij altijd bijna een week. Ik ben niet altijd regelmatig ongesteld, heb nu ook veel stress gehad afgelopen maanden. Wel heb ik seks gehad met mijn vriend tijdens de menstruatie (26 maart) en precies een week daarna. Ook heb ik 23 april seks gehad. Dit was allemaal met condoom en al het sperma zat steeds netjes in de condoom. Toch heb ik de laatste keer een map gehaald, omdat bij het afdoen van de condoom hij voor de helft naar beneden gleed. Sperma zat nog wel op de goede plek.Ik ben nu al wel veel te laat met ongesteld worden, maar ik weet niet waardoor. Kan ik zwanger zijn??
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 mei 2018 om 17:19dat is toch zeer onwaarschijnlijk. De MAP kan wel je cyclus in de war gooien….
ReagerenCatootje14 mei 2018 om 17:56Een onregelmatige cyclus en langere bloeding kan te maken hebben met oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. op internet kan je vinden hoe je dat zelf kan bijsturen.
ReagerenAnoniem14 mei 2018 om 20:16Oke, ik heb ook last van hevige menstruatie pijn als ik ongesteld ben. In onderbuik en rug. Lig altijd te kronkelen op de grond. Verder heb ik weken van tevoren al last van gevoelige borsten. Op dit moment kan ik ze niet eens aanraken.
Reageren