Zoeken Vraag het forum

Uitblijven menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    In de avond van 24 maart ben ik voor het laatst ongesteld geworden. Dit duurt bij mij altijd bijna een week. Ik ben niet altijd regelmatig ongesteld, heb nu ook veel stress gehad afgelopen maanden. Wel heb ik seks gehad met mijn vriend tijdens de menstruatie (26 maart) en precies een week daarna. Ook heb ik 23 april seks gehad. Dit was allemaal met condoom en al het sperma zat steeds netjes in de condoom. Toch heb ik de laatste keer een map gehaald, omdat bij het afdoen van de condoom hij voor de helft naar beneden gleed. Sperma zat nog wel op de goede plek.

Ik ben nu al wel veel te laat met ongesteld worden, maar ik weet niet waardoor. Kan ik zwanger zijn??

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dat is toch zeer onwaarschijnlijk. De MAP kan wel je cyclus in de war gooien….

Reageren
    Catootje

Een onregelmatige cyclus en langere bloeding kan te maken hebben met oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. op internet kan je vinden hoe je dat zelf kan bijsturen.

Reageren
    Anoniem

Oke, ik heb ook last van hevige menstruatie pijn als ik ongesteld ben. In onderbuik en rug. Lig altijd te kronkelen op de grond. Verder heb ik weken van tevoren al last van gevoelige borsten. Op dit moment kan ik ze niet eens aanraken.

Reageren
Reageer op: Uitblijven menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.