Zoeken Vraag het forum

Later ongesteld dan normaal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem.1

Hallo,

Ongeveer 2 weken geleden heb ik de MAP in moeten nemen. Ik zit wel aan de pil, vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar dat ben ik nog steeds niet. Ik heb ook geen last van krampen en/of puistjes etc. waar ik normaal wél last van zou moeten hebben.
    Wat moet ik doen ? Ik heb nogal stress.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt er ook rekening mee gehouden, dat je niet meer beschermd bent door de pil tot na de daarop volgende stopweek?

De map kan de cyclus verstoren.

Reageren
    Anoniem.1

Ja, na de inname van de MAP is het condoom gebruikt.

Wanneer zou ik weer ongesteld moeten worden ? Ik had donderdag m’n laatste pil geslikt, dan hoor ik meestal vandaag (de zaterdag) ongesteld te worden.

wat moet ik doen ?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik dus ook niet beantwoorden Gewoon rustig afwachten. Je stopweek is nog lang niet voorbij. Het is pas de tweede dag

Reageren
    Anoniem2

Ik ben 5 dagen over tijd normaal hoor ik begin van de maand mij menstruatie te krijgen en ik gebruik geen anticompetie pillen ik weet even nie t wat k moet doen ik heb ook mij twijfels omdat ik ook onregelmatig menstrueer Dus mij vraag is wat kan ik het beste doen ?

Reageren
    John (moderator)

Als je onregelmatig menstrueert kan dat nou dus ook het geval zijn. Als je onbeschermde seks hebt gehad, doe dan een zwangerschapstest.

Reageren
Reageer op: Later ongesteld dan normaal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.