Zoeken Vraag het forum

Tussentijdse bloeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fit

Hallo ik zit weer ergens mee..

Ik ben dus ongesteld geworden terwijl ik nog niet klaar met de pil strip ik moet nog 2 dagen.. wat kan dit nou zijn? Ik ben wel 4 keer de pil vergeten gespreid over deze maand. Ik ben alweer 2 maanden aan de pil en de vorige keer ging juist gewoon helemaal goed..

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik ben wel 4 keer de pil vergeten gespreid over deze maand

Dat is natuurlijk niet goed. je cyclus raakt wel even beetje van streek Je hebt nu dus een doorbraakbloeding. Stop nu met de pil en begin aan de stopweek. Let wel op dat de stopweek niet langer mag duren dan 7 pilvrije dagen

Reageren
    Fit

Hé tandor bedankt voor je super snelle advies weer

Heb alleen zojuist de huisarts toch maar even gebeld en die zei dus ook dat het inderdaad dat het door de vergeten pillen komt.. alleen moest ik wel de laatste 2 pillen nog innemen en dan pas met de stopweek begin. Kan dit ook?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ook…

Reageren
    Fit

Bedankt tandor! (:

Reageren
    Fit

Hoi tandor..

ik dacht dus dat ik gisteren meer bloed zou verliezen naar uiteindelijk bleef het alleen bij een beetje donkerbruin/rood verlies. Sorry voor de details! En vandaag idem dito alleen wel wat meer en duidelijk donker rood bloed en denk oud bloed.. ik heb wel hevige buikpijn en menstruatie pijn alsof ik iedere moment hevig bloed ga verliezen snap het niet meer

Reageren
    John (moderator)

Je menstruatie komt er toch aan?  De boel is wel een beetje in de war. Daarom dat ik schreef, dat het beter was om meteen de stopweek te starten.

Reageren
    Fit

Kan dat geen kwaad dan als ik nog 1 pil moet slokken vandaag?

Ik zou in principe pas volgende week woensdag ongesteld moeten worden.

Reageren
    Fit

Ik bedoelde slikken

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat maakt nou niet meer uit

Reageren
Reageer op: Tussentijdse bloeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.