- Fit20 april 2017 om 07:31
Hallo ik zit weer ergens mee..
Ik ben dus ongesteld geworden terwijl ik nog niet klaar met de pil strip ik moet nog 2 dagen.. wat kan dit nou zijn? Ik ben wel 4 keer de pil vergeten gespreid over deze maand. Ik ben alweer 2 maanden aan de pil en de vorige keer ging juist gewoon helemaal goed..
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 april 2017 om 08:59Ik ben wel 4 keer de pil vergeten gespreid over deze maand
Dat is natuurlijk niet goed. je cyclus raakt wel even beetje van streek Je hebt nu dus een doorbraakbloeding. Stop nu met de pil en begin aan de stopweek. Let wel op dat de stopweek niet langer mag duren dan 7 pilvrije dagen
ReagerenFit20 april 2017 om 09:34Hé tandor bedankt voor je super snelle advies weer
Heb alleen zojuist de huisarts toch maar even gebeld en die zei dus ook dat het inderdaad dat het door de vergeten pillen komt.. alleen moest ik wel de laatste 2 pillen nog innemen en dan pas met de stopweek begin. Kan dit ook?
ReagerenJohn (moderator)
20 april 2017 om 10:21Dat kan ook…
ReagerenFit20 april 2017 om 11:13Bedankt tandor! (:
ReagerenFit21 april 2017 om 18:02Hoi tandor..
ik dacht dus dat ik gisteren meer bloed zou verliezen naar uiteindelijk bleef het alleen bij een beetje donkerbruin/rood verlies. Sorry voor de details! En vandaag idem dito alleen wel wat meer en duidelijk donker rood bloed en denk oud bloed.. ik heb wel hevige buikpijn en menstruatie pijn alsof ik iedere moment hevig bloed ga verliezen snap het niet meer
ReagerenJohn (moderator)
21 april 2017 om 18:04Je menstruatie komt er toch aan? Â De boel is wel een beetje in de war. Daarom dat ik schreef, dat het beter was om meteen de stopweek te starten.
ReagerenFit21 april 2017 om 20:51Kan dat geen kwaad dan als ik nog 1 pil moet slokken vandaag?
Ik zou in principe pas volgende week woensdag ongesteld moeten worden.
ReagerenFit21 april 2017 om 20:53Ik bedoelde slikken
ReagerenJohn (moderator)
21 april 2017 om 21:06Nee, dat maakt nou niet meer uit
Reageren