Zoeken Vraag het forum

Vochtverlies na het verwijderen van tampon?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nora

Hai,

Ik ben weer eens ongesteld, lekker gezellig. Ik deed gisteravond een tampon in en heb daar perongeluk me e geslapen. Ahfehn, ik ging hem er vanochtend uithalen. Ik vond het touwtje en trok hem eruit, wat een beetje moeizaam ging. Het was niet pijnlijk of droog ofzo, maar ik moest wel een beetje kracht zetten. Uiteindelijk plopte hij eruit en nam een plasje vocht mee. Zo dat mijn onderbroek wel flink nat was.
    Ik neem aan dat dit iets van afscheiding is? Kan dit kwaad?
    Ik heb nog nooit zoveel in een keer gehad, en nog nooit zo tijdens ongesteldheid met een tampon.

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal verder geen kwaad kunnen..

Reageren
Reageer op: Vochtverlies na het verwijderen van tampon?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.