- Anoniem9 maart 2015 om 07:50
Hallo,
Heb een vraagje, anderhalve week geleden ben ik zo dom geweest plotseling mijn dosis venlaxafine te halveren. Slik al 8 jaar 150 mg per dag. Ik had mij ziek gemeld van werk omdat het psychisch niet goed ging, en ik dacht in al mijn wijsheid die tijd dat ik toch ziek was wel even af te bouwen. In ieder geval dus 75 mg minder genomen en toen begon na een paar dagen de hel. Uiteindelijk heb ik 5 dagen lang een halve dosis genomen voordat ik gek werd ervan en weer ben terug gegaan naar 150 mg per dag. Maar nu is mijn vraag, ( ik voel me nog steeds erg slecht, moet ik nou door die 5 dagen halvering van de dosis ook weer de aantal weken wachten die normaal nodig is om de werking te merken. Dus dat het pas over aantal weken weer te merken kan zijn?
3 reactiesReagerenAnoniem9 maart 2015 om 08:11Volgens mij is dit bericht enkele dagen geleden ook al geplaatst! Steeds nieuwe threads starten maakt het er niet overzichterlijker op…
Klaas
ReagerenAnoniem9 maart 2015 om 08:50ik kreeg niet veel respons dus dan maar nog een keer plaatsen
ReagerenAnoniem9 maart 2015 om 12:54wat een kutforum
Reageren