Acetylsalicylzuur

  • #1

    Hallo
    Ik voel me vaak slap bij het sporten... Ik ben er precies met m'n gedachten niet meer bij. Ik neem nochtans voldoende suikers ervoor en tijdens de inspanning.
    Ik neem wel asprines in, elke dag een lage hoeveelheid.

    Misschien kan dit ermee te maken hebben?

    Heeft iemand hetzelfde voor??

    Bedankt

    Reageer
    #2

    Hai Lien hier is Pien,
    Waarom gebruik je elke dag aspirines?? Heb je een hartkwaal, of vaatafwijkingen??? Of gebruik je het omdat je chronische pijn hebt? Daar ben ik wel benieuwd naar.
    Ik weet niet waarom je je zo slap voelt met sporten, maar het verontrust me wel, dat je elke dag aspirines slikt, want dit is niet echt gezond, tenzij het door een arts met overtuiging wordt voorgeschreven. Ik hoop je gauw weer eens te zien met een antwoord.
    Groetjes Pien

    Reageer
    #3

    Ik neem elke dag een lage dosis tegen de migraine... uiteraard voorgeschreven door een dokter hoor.

    Groetjes

    Reageer
    #4

    Ik raad je aan om dit met de GeneesmiddelenInfolijn te bespreken (0900-9998800), want ik denk dat dit niet klopt. Migraine komt namelijk plotseling en kun je niet onderdrukken met een lage dosis pijnstillers. Zoals ik bij paracetamol schrieef, zijn daar bijwerkingen van bekend die juist hoofdpijn veroorzaakt.

    Reageer
Reageer op: Acetylsalicylzuur
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief