- Anoniem9 oktober 2013 om 17:44
Ik ga binnenkort een lange bootreis maken, ondanks ik nooit heb gevaren wordt ik snel misselijk (Bijv. in attracties, achterin de auto/bus), dus neem ik primatour in voordat ik aan boord ga.
Nu mag je geen alcohol en primatour tegelijk gebruiken, maar wat zijn precies de gevolgen als ik wel wat drink, ik vind alleen dat je er misschien wat duffer van kan worden, is dit de enige reden waarom je ze niet mag combineren?
6 reactiesReagerenTandor19 oktober 2013 om 20:36Suf worden is een va de bijwerkingen van de Primatour. Door de combinatie met alcohol kan die sufheid worden versterkt.
Reageren
Natuurlijk heeft niet iedereen daar in gelijke mate last van. Misschien valt het wel mee. Misschine ook niet. Lijkt me niet leuk als je zo suf wordt dat je niet meer uit je kooi (cabine) komt.Anoniem9 oktober 2013 om 20:51Dat is ook zeker niet de bedoeling nee.
Helpt het anders niet dat ik pas die pillen neem als ik misselijk wordt want misschien ben ik wel niet zeeziek?
ReagerenTandor19 oktober 2013 om 20:56Dat zou kunnen.
Reageren
Er is echter ook nog een ander homeopatisch middel dat heel goed werkt tegen reisziekte. En dat heeft geen bijwekingen.
Tabacum D6. Vraag er eens naar in de apotheekAnoniem9 oktober 2013 om 21:13Ik heb de primatour al dus ik denk dat ik het erop waag.
Ik ga gewoon aan boord en als ik na een tijdje nergens last van heb ga ik gewoon wat drinken, wordt ik wel misselijk neem ik alsnog een primatour als het te erg wordt en doe ik even rustig aan met drinken. Denk dat ik het gewoon even moet afwachten of ik er last van heb of niet.
Vind het ook weer zonde om die pillen al te nemen terwijl ik er misschien helemaal geen tot weinig last van heb. Alhoewel ik achter in een auto al hartstikke misselijk wordt als ik niet naar de weg kijk haha.
Maar die pillen werken dus wel gewoon als je ze later pas inneem, je heb alleen de nadeel misschien de eerste 1 tot 2 uur misselijk te zijn?
ReagerenTandor19 oktober 2013 om 21:21Ik weet niet zeker of de primatour werkt als je al reisziek bent.
Ik zou ze gewoon nemen. Als je wat drinkt merk je het snel genoeg. Zal niet meteen zo´n vaart lopen.
ReagerenBotje22 november 2021 om 20:17Beste anoniem,
Aanstaand weekend ga ik ook een bootreisje maken, en heb toch ook wel zin in een pintje. ben benieuwt heeft u het overleefd?
Salu!
Reageren