Zoeken Vraag het forum

Te veel Fluoxetine, schadelijk?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Geen naam

Hallo allemaal

Ik weet dat het misschien een gekke vraag is, maar wat gebeurd er eigenlijk met je lichaam als je teveel Fluoxetine inneemt? Ik heb het nu over 30 pillen van 20 mg. Ik heb gegoogled maar ik kan niks vinden. Ik ben benieuwd of dit schadelijk is voor je lichaam.

Groetjes

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Geen naam.

Ik zou je het antwoord kunnen geven. Maar dan zou ik wel graag willen weten waarom je die vraag stelt en of je zelf fluoxetine gebruikt.

Reageren
    Geen naam

Tandor, dat wil ik je best wel vertellen maar dat ga ik niet zo openbaar hier neer zetten…

Reageren
    Geen naam

Heb inmiddels de huisarts al gesproken. Maar bedankt voor je reactie.

Reageren
    Anoniem

Openbaar? Dit is anoniem!

Reageren
    wilma.

zulke vragen krijg je op internet toch geen antwoord,

Reageren
    wilma.

het enige wat je kan doen is het proberen maar denk goed na .ik ben al een jaar aan het denken maar kom er maar niet.

Reageren
    Kim

Natuurlijk is dit schadelijk!

Reageren
    Jans

Alles waar ’te’ voor staat is schadelijk. Kun je zelf toch ook wel bedenken?!

Reageren
Reageer op: Te veel Fluoxetine, schadelijk?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.