- tukker20 januari 2013 om 20:41
Ik krijg ongeveer een half uur na inname van 1 tablet Bumetanide en 1 tablet Omeprazol Actavis erg veel pijn in mijn maag en onderrug. Bumetanide gebruik ik omdat ik teveel vocht vast houd verspreid over mijn hele lichaam en Omeprazol heb ik gekregen omdat ik de klachten aan de arts doorgaf als hiervoor beschreven.
Wie weet wat ik moet doen.3 reactiesReagerenKimmie21 januari 2013 om 09:47Met deze specifieke klacht neem je contact op met je behandelend arts. Hij kent jouw medisch dossier.
Kimmie
ReagerenAnoniem5 december 2013 om 14:08Ik heb na jaren gebruik van bumetanide het gevoel dat ik minder moet plassen. Is het mogelijk dat het lichaam daar aan gewend raakt, dat ik daardoor minder plas? Mijn hart werkt slecht, heb een pompfunctie van 11%. Ik moet s’morgens 2,5 mg en s’avonds 2,5 mg gebruiken.
Reageren
Bestaat er een vervanger en welke zou dat kunnen zijn?Tandor15 december 2013 om 17:46Ik zou in ieder geval naar de arts terug gaan bij een verminderde werking van de Bumetanide. Een ander middel zou furosemide kunnen zijn.
Reageren