Zoeken Vraag het forum

Hoelang duurt het voor medicijnen uit je lichaam zijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marina6

Geachte Dokter , ik wil graag zwanger proberen te worden, maar gebruik antibiotica creme tegen acne en ook een gel. Ook gebruik ik aanstipvloeistof voor behandeling tegen genitiale wratten. Als ik hier mee stop, over hoelang zou ik dan veilig zwanger kunnen raken ?? Mvg Marina

5 reacties
    Reageren
    Ineke

Hoelang duurt het voor amlodipine uit je lichaam is?

Reageren
    Catootje

Medicijnen zorgen onder andere voor verliezen aan vitaminen en mineralen.Bloeddrukmiddelen onder andere aan zink, Q10, vitamine D en kalium. Calciumblokkers maar ook bètablokkers remmen daarnaast de aanmaak van melatonine. Het gaat er dus niet zozeer om hoe snel iets uit je lichaam is want de ontregelingen verdwijnen niet zomaar.

Reageren
    Thomas

Hoelveel tijd na inname is aulodipine 5 mg opspoorbaar in het bloed?

Reageren
    Jannie

Vier weken geleden ben ik op verzoek van mijn huisarts gestopt met amlo dipine, hoelang duurt het dat het uit mijn lichaam is ,

Reageren
    John (moderator)

Het stofje zelf is al lang uit je lichaam

Reageren
Reageer op: Hoelang duurt het voor medicijnen uit je lichaam zijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.